Hoppa till innehåll

Duma Lärare


Rekommendera inlägg

Oftast när man sitter helt lungt i klass rumet och kompisen brevid pratar <_<

så blir fröken arg på mig!!!! SKUMT :evil:

 

Hur är Din lärare arg, snäll, våldsam, cool, söt, irriterande, bara dum? :blink: :ph34r: :unsure:

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Vissa är trevliga, några är bara jävligt stressande och en lärare kommer aldrig till skolan för att hon är "sjuk". Det är också våran ända franskalärare, så jag lär mig inte ett j*vla dugg franska.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det beror på vilken lärare du menar min t.ex Mentor är Bäst vi får typ göra en massa skoj med henne medans det t.e. finns flera skumma lärare som No läraren han sätter Vg-Mvg på de flesta av tjejerna bara de går med kjol på hans lektioner Så ifall de t.ex. skriver en uppsats på 2 sidor får de Vg medans om jag skriver en på 5 sidor får jag bara g Och min innehöll 1000 ggr mer fakta än hennes och jag hadde skrivigt det med egna ord. Det kan man kalla för skum lärare :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En av våra lärare är ganska flummiga, han pratar härligt, ställer weird frågor till elever ;)

Idag så han så här till en elev, som jämt går med dyra kläder å sånt, då sa våran lärare;

 

Har du dyra kläder på dig idag ellör?

-Ja

Ja, dom var juh inte så fina jue.

 

Han har härlig humor, kritiserar alla lärare på skolan å allt, en riktig göing ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Min lärare är alltid så pig och glad) TROR HON

 

Men inom henne ser jag inger ljus sida!!!!

 

Tillexempel när jag och min klass skulle gå på en konsär DÅ FICK VI SITTA PÅ GOLVET medans alla satt på stolar!!!!! Och det var typiskt för jag hade brutit foten och inte kunde sitta på golvet då sa jag till Birgitta

- Jag kan i nte sitta på golvet får jag sitta på en stol :(

- Nej absolut inte sa hon :evil:

- Och föresten har du ens inte brytit foten!!!!!!!! :evil:

 

Jag menar kan man värkligen säja sååååå!!!!!!!!!! :evil:

 

Jag hade BRUTIT FOTEN ;:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...