Hoppa till innehåll

Sjukt! =(


xSaaamii

Rekommendera inlägg

Jag satt här om dagen hemma i min soffa och läste aftonbladet på förstasidan stog det någon jättestor rubrik om TORTYRKAMMAREN så jag slog upp sidan och började läsa då hadde tydeligen någon GubbJä*el Spärrat in sitt barn i Sin källare som han hadde bygt om till tortyrkammare och sedan skaffade han 5 barn med henne hur J*vla sjukt är inte det sen fick 3 av barnen bo där med mamman i källaren ända tills i förra veckan. Ett av barnen dog dessutom vid födslen och den slängde han i elden och den andra adopterade han bort. Det första barnet som jag kallade mamman var 18 år när hon spärrades in nu har hon varit där i 21 år. När de blev befriade ur källaren tålde inte de soljus och kunde inte kolla på något som var ljust och de fick panik när de hörde fågelkvitter. Gubben som spärrade in dem är 73 år nu och heter joseph Fritz. *Han har redan fått ett pris på sitt huvud i fängelset och nu snart skall hans rättegång börja borde han inte få ett självklart dödstraff? När jag läste detta blev jag ledsen och lite chokad. :(

 

Fölråt för eventuella stavfel.

 

Diskutera gärna vidare!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

anser att du inte har rätt att bestämma över vem som ska få leva och inte. inte heller har han det. det är en sjuk man som förstört livet för en del personer. tar han inte livet av sig själv i sin cell lär han sitta livet ut iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men herregud. Förra året var det ju hon där Nathalia eller va f*n hon hette som hade varit kidnappad i flera år osv.

Detta var bara Österrikes årliga surprise for the world.

 

Allvarligt talat nu, ingen borde få dödsstraff- Det är liksom 'the easy way out'.

Låt honom ruttna i fängelset.

 

 

Appropå vad som skulle kunna ligga bakom hans beteende, så var han i Auschwitz under andra världskriget och hans föräldrar typ misshandlade honom osv (Aftonbladet hade nyligen en lite spalt om just vad som kunnat gjort honom till den han är).

Redigerat av MovieMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo det är sant men varför skall man slösa tid på någon som har förstört livet för 4 personer?

 

Undrar vad som får någon att göra nåt sådant? =(

Det sägs ju i tidningarna att hans mor gav honom en hård barndom, men sedan undrar jag ju hur en människa kan tänka på det viset som han har gjort. Det är ju så att man blir förbannad när man ser hans ansikte, och känner empati för hans offer. Jag hoppas verkligen att man hårdbevakar honom så att han inte kan rymma ifrån resten av de åren som han har kvar av sitt liv via självmord, och för hans egen skull hoppas jag att han kommer att ångra sig för resten av livet... om han nu ens har den förmågan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Varför skall man låta honom ruttna i fängelset och slösa mat och pengar på honom. Nej tack!

 

Även om han hadde en tuff uppväxt under andra världskriget så kan det inte enbart vara det som gjorde så att han spärrade in dem i källaren Varför skulle han ta ut sin ilska på sitt egna barn???? :(

 

 

Redigerat av TranceFixi0n
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nä!

 

spärra in han i en källare!!

Ja om man skriver under samma omständigheter som sina barn menar man i en källare.

 

LÄS INNAN DU SKRIVER!

 

Gäller att förstå vad man läser också ;)

 

Visst, lite onödigt att slösa mat och vatten på honom, men döden? Lite too easy.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...