Gäst Apelsin Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Skrivet 5 Maj 2008 Hm, han skaffade väl 7 barn med henne om jag inte minns fel? Och hon var inlåst i 24 år va? Citera
xSaaamii Skrivet 5 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 5 Maj 2008 21 eller 24 år var det och 5 barn tror jag att det var. Citera
Lynott Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Skrivet 5 Maj 2008 (redigerat) Olja in han i svettet från 150 olika lan pöjkar, dränk han i heatons armhålor allt detta medans han lyssnar på christer sjö.. nått... http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...t=0&start=0 Redigerat 5 Maj 2008 av amo Citera
krille97 Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Skrivet 6 Maj 2008 nä! spärra in han i en källare!! Ja om man skriver under samma omständigheter som sina barn menar man i en källare. LÄS INNAN DU SKRIVER! du, vi skrev inlägg både du å jag samtidigt men du blev färdig typ 5sec innan mig så..gnäll inte. Citera
xSaaamii Skrivet 6 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 6 Maj 2008 (redigerat) nä! spärra in han i en källare!! Ja om man skriver under samma omständigheter som sina barn menar man i en källare. LÄS INNAN DU SKRIVER! du, vi skrev inlägg både du å jag samtidigt men du blev färdig typ 5sec innan mig så..gnäll inte. Nej jag gnäller inte ( Till skillnad ifrån vissa andra) Redigerat 6 Maj 2008 av 9400 Citera
xSaaamii Skrivet 7 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 7 Maj 2008 skjut honom, serriöst. Japp man kan hålla med där men det är bättre att spärra in honom under samma omständigheter som sina barn. Då får han känna på hur det känns och sitta innlåst i resten av sitt liv. Citera
STFU Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Skrivet 7 Maj 2008 Lås fast han i en källare och låt en häst komma och ha sexuella kontakter med honom? Citera
Gäst wAcko Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Skrivet 8 Maj 2008 Lås fast han i en källare och låt en häst komma och ha sexuella kontakter med honom?låter bra... Citera
xSaaamii Skrivet 8 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 8 Maj 2008 Lås fast han i en källare och låt en häst komma och ha sexuella kontakter med honom?låter bra... Låter som en utmärkt ide... Citera
STFU Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Skrivet 8 Maj 2008 (redigerat) Lås fast han i en källare och låt en häst komma och ha sexuella kontakter med honom? låter bra... Låter som en utmärkt ide... Lysande Sickan! Chaaaaaarles Ingvaar! Redigerat 8 Maj 2008 av STFU Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.