Cryo Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Yäss jag e inte ensam! :) Jag lyssnar på Trance/Hardstyle/Hardcore/House/Dance/PsyTrance/Commercial Trance (Jag antar att det e commercial trance som de flesta kallar fjortis techno) mm. Ett par favoriter är: Dj Mangoo - Eurodancer Dj Samination - Have a destructive Nye 2k5 Adrima - Discoland Aura - Two Worlds (Dynamo Remix) Lasgo - Something Pulsedriver - Whistle Song Lacuna - Celebrate The Summer 2006 (Rob Mayth Remix) Major Bryce - Money Trance Generators - Do You Wanna Balloon (Original Mix) Showtek - Choruz (Original Mix) Angerfist - Take U Back Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Alldrig hört talas om dom . Men Electro går väll in på Funk . :) Typ, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Lyssnar nästan bara på pendulum innom techno musik.. Dom är väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Berg Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 bass rockers vs dj pedros - 6 little eggs (dj key re-rmx edit) är en bra låt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Dra På med Floytesången är väl rätt nice. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Yäss jag e inte ensam! :) Jag lyssnar på Trance/Hardstyle/Hardcore/House/Dance/PsyTrance/Commercial Trance (Jag antar att det e commercial trance som de flesta kallar fjortis techno) mm. Ett par favoriter är: Dj Mangoo - Eurodancer Dj Samination - Have a destructive Nye 2k5 Adrima - Discoland Aura - Two Worlds (Dynamo Remix) Lasgo - Something Pulsedriver - Whistle Song Lacuna - Celebrate The Summer 2006 (Rob Mayth Remix) Major Bryce - Money Trance Generators - Do You Wanna Balloon (Original Mix) Showtek - Choruz (Original Mix) Angerfist - Take U Back Lyssnar på den just nu, är det någon annan som lyssnar på angerfist? Tycker att dem är lite sådär, för mycket speedcore men annars är dem sköna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.