Hoppa till innehåll

Undress To Kill

Rekommendera inlägg

• Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst JackBlack

du ska göra såhär för att klara uppdraget när du är utanför strippklubben ta fram din Shotgun gå in i Dörren till Stripp Klubben skjut 1 eller flera skott tills det står att Bossarna flyr sprinbg då ut ta en bil och Följ Dom röda Plupparna tills du hittat deras bilk skjut på bilen så går dom ut och sen är det bara att skjuta ner dom klart :D

du ska göra såhär för att klara uppdraget när du är utanför strippklubben ta fram din Shotgun gå in i Dörren till Stripp Klubben skjut 1 eller flera skott tills det står att Bossarna flyr spring då ut ta en bil och Följ Dom röda Plupparna tills du hittat deras bil skjut på bilen så går dom ut och sen är det bara att skjuta ner dom klart :D

du ska göra såhär för att klara uppdraget när du är utanför strippklubben ta fram din Shotgun gå in i Dörren till Stripp Klubben skjut 1 eller flera skott tills det står att Bossarna flyr spring då ut ta en bil och Följ Dom röda Plupparna tills du hittat deras bil skjut på bilen så går dom ut och sen är det bara att skjuta ner dom klart :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gick längst in i strippklubben och satte mig bakom ett bord. Så sköt jag killen som står och snackar med en tjej. Sedan sköt alla gubbar mot mig, dödade alla, döadade andra bossen, sedan hann jag ut och sköt den sista som inte hann komma iväg. OBS: Jag hade ingen skyddsväst, bara 75% av livet. När jag var klar så hade jag ca 1% av livet kvar. Coolt va? ,^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...