SwedenRockz Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Det är en gubbe som sitter i en bil också som åker iväg... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 vet, det är därför du ska ställa dig i slutet av hallen och först skjuta Javier och vända dig snabbt om och sätta Jesus så att han inte hinner ut och sätta sig i sin bil. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JackBlack Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 du ska göra såhär för att klara uppdraget när du är utanför strippklubben ta fram din Shotgun gå in i Dörren till Stripp Klubben skjut 1 eller flera skott tills det står att Bossarna flyr sprinbg då ut ta en bil och Följ Dom röda Plupparna tills du hittat deras bilk skjut på bilen så går dom ut och sen är det bara att skjuta ner dom klart :D du ska göra såhär för att klara uppdraget när du är utanför strippklubben ta fram din Shotgun gå in i Dörren till Stripp Klubben skjut 1 eller flera skott tills det står att Bossarna flyr spring då ut ta en bil och Följ Dom röda Plupparna tills du hittat deras bil skjut på bilen så går dom ut och sen är det bara att skjuta ner dom klart :D du ska göra såhär för att klara uppdraget när du är utanför strippklubben ta fram din Shotgun gå in i Dörren till Stripp Klubben skjut 1 eller flera skott tills det står att Bossarna flyr spring då ut ta en bil och Följ Dom röda Plupparna tills du hittat deras bil skjut på bilen så går dom ut och sen är det bara att skjuta ner dom klart :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Jag gick längst in i strippklubben och satte mig bakom ett bord. Så sköt jag killen som står och snackar med en tjej. Sedan sköt alla gubbar mot mig, dödade alla, döadade andra bossen, sedan hann jag ut och sköt den sista som inte hann komma iväg. OBS: Jag hade ingen skyddsväst, bara 75% av livet. När jag var klar så hade jag ca 1% av livet kvar. Coolt va? ,^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adam94 Skrivet 19 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Jag har ju sagt att jag redan har klarat uppdraget så jag behöver ingen hjälp längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Jag har ju sagt att jag redan har klarat uppdraget så jag behöver ingen hjälp längre. Men jag förklarade bara hur jag klarade det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Jag är fast på detta uppdrag nu, jag blir nerskjuten på ett fåtal sekunder efter jag dödat den första. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 kolla mitt tidigare inlägg :) :) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Har försökt, funkar fortfarande inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JackBlack Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 kolla mitt inlägg det funkar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Det här uppdraget har seriöst något imot mig. Har kollat på video, läst walkthrough. Klarar det fortfarande inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JackBlack Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Sa jag att du måste ha Armor till det uppdraget och Grymma Vapen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg