Musten Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Om vi inte får ett Call of Duty forum, varför skulle vi då få ett Cabal Online forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Om vi inte får ett Call of Duty forum, varför skulle vi då få ett Cabal Online forum? Så j*vla w0rd. Jag är emot iden om ett Cabal-online forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Ja.. Det är alldeles för få på forumet som spelar Cabal. Man kanske kan ta upp senare, men för tillfället skulle jag rösta Nej (Med stort N). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 (redigerat) Man gör oftast underforum till olika spel beroende på hur populärt spelet är och hur många trådar som skapas om spelet, samt hur mycket det egentligen diskuteras om det på forumet. Självklart finns det många populära spel, men endast de som det skrivs tillräckligt mycket om får en underforum... med andra ord; man kan inte göra ett underforum för spel bara för att dom är "populära" för då skulle mer än halva detta forum vara fullproppat med underforum där det egentligen inte skrivs någonting. Jag tror att det är på det viset som jag skrev, vill bara få hela inlägget sagt. Redigerat 8 Maj 2008 av Hitsugaya Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Det räcker väll med den tråden jag gjorde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Har aldrig hört talas om det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 2-3 stycken på forumet spelar det...finns 2-3 trådar om det...jo, det måste ju ha ett forum <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.