Desajn Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Kan ni inte byta ut "halflife och halflife2 och counter-strike" till Steam spel. Så kan man skriva trådar om alla steam spel som finns. Och så inte folk tror det bara är halflife och halflife2, och counter-strike. Och undrar om ni kan lägga in Övriga spel, i spelforumet med. Vore trevligt så man kan skriva in andra spel med. Och sist men inte minst. Ser dom här trådarna med "söker pcw/mix/klan" i hl1/hl2 forumet helatiden. Går det inte helt enkelt skapa ett helt eget subforum till det. Eller helt enkelt sätta en sticky på en tråd om en guide som visar var man kan söka sina mixar/pcws/klaner m.m. Som har till alla spel att göra. Så kanske jag och kanske fler slipper se dom här trådarna. //mvh $me Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 (redigerat) Att ha byta namn på det till "Steam spel" blir fel, då det är välldigt många spel som släpps på Steam. Det är bra som det är nu. Varför ska man skapa ett Subforum till Claner m.m.? Räcker med att någon gör en "Jag Söker En Clan" tråd där alla som letar efter en clan skriver. Redigerat 7 Maj 2008 av Nafrali Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Att byta ut det till spel som Valve utvecklat hade nog varit bättre isåfall. Så att man även diskuterar Portal, Team Fortress 2 m.fl. i det forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Kan ni inte byta ut "halflife och halflife2 och counter-strike" till Steam spel. Så kan man skriva trådar om alla steam spel som finns. Och så inte folk tror det bara är halflife och halflife2, och counter-strike. Och undrar om ni kan lägga in Övriga spel, i spelforumet med. Vore trevligt så man kan skriva in andra spel med. Och sist men inte minst. Ser dom här trådarna med "söker pcw/mix/klan" i hl1/hl2 forumet helatiden. Går det inte helt enkelt skapa ett helt eget subforum till det. Eller helt enkelt sätta en sticky på en tråd om en guide som visar var man kan söka sina mixar/pcws/klaner m.m. Som har till alla spel att göra. Så kanske jag och kanske fler slipper se dom här trådarna. //mvh $me Övriga spel kan man diskutera i de konsollforum som finns. Till exempel andra Steamspel kan man diskutera i Dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fhizes Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Jag tycker också att man ska göra ett subforum som handlar om claner. för då kan folk skriva att man kan joina i den klanen typ istället för nån ska fråga hur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 7 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 (redigerat) Tycker fortfarande det är helt fel att det står halflife och halflife2 och counter-strike, det liknar mer att man bara får snacka om halflife och halflife 2, och om modden counter-strike. Varför inte lika gära skriva Valve spel? Som Aircondition föreslog. Skulle ju sitta mycket bättre om ni nu inte vill att man ska snacka om alla spel som finns till steam. Och det med att söka klaner. Fruktansvärt störande när massa skriver joina min klan eller någon som vill spela mix/pcw/1on1 m.m. Fixa en guide istället som hänvisar dom till något bra IRC nätverk istället. Och så kanske man slipper se alla dessa trådar om allt sökande. Fast som sagt, ni gör som ni tycker känns bäst för er själva. Ville bara påpeka lite vad ni kunde fixa. Redigerat 7 Maj 2008 av Desajn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Kanske "Halflife counter-strike och steam". Spelar inte CS eller är inne på det fourmet men vill bara hjälpa till! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Men Steam är en stor nerladdningstjänst. De flesta stora och populära spelen finns att ladda ner där. Så Steamspel är helt fel. Men när man enligt visa moderatorer ska diskutera spel som Portal och Team Fortress 2 i Half-Life-forumet är det kanske bättre att byta till Valvespel? Egentligen tycker jag att hela det här systemet på fuska.se är uselt. Har nog gjort mer än en tråd om det. Men det verkar som om att admin vill ha kvar det som det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Jag tycker att det är bra så som det är nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.