Hoppa till innehåll

Spel Forumen


Rekommendera inlägg

Kan ni inte byta ut "halflife och halflife2 och counter-strike" till Steam spel. Så kan man skriva trådar om alla steam spel som finns. Och så inte folk tror det bara är halflife och halflife2, och counter-strike.

 

Och undrar om ni kan lägga in Övriga spel, i spelforumet med. Vore trevligt så man kan skriva in andra spel med.

 

Och sist men inte minst. Ser dom här trådarna med "söker pcw/mix/klan" i hl1/hl2 forumet helatiden. Går det inte helt enkelt skapa ett helt eget subforum till det. Eller helt enkelt sätta en sticky på en tråd om en guide som visar var man kan söka sina mixar/pcws/klaner m.m. Som har till alla spel att göra. Så kanske jag och kanske fler slipper se dom här trådarna.

 

 

//mvh $me

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att ha byta namn på det till "Steam spel" blir fel, då det är välldigt många spel som släpps på Steam. Det är bra som det är nu. Varför ska man skapa ett Subforum till Claner m.m.? Räcker med att någon gör en "Jag Söker En Clan" tråd där alla som letar efter en clan skriver.

Redigerat av Nafrali
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan ni inte byta ut "halflife och halflife2 och counter-strike" till Steam spel. Så kan man skriva trådar om alla steam spel som finns. Och så inte folk tror det bara är halflife och halflife2, och counter-strike.

 

Och undrar om ni kan lägga in Övriga spel, i spelforumet med. Vore trevligt så man kan skriva in andra spel med.

 

Och sist men inte minst. Ser dom här trådarna med "söker pcw/mix/klan" i hl1/hl2 forumet helatiden. Går det inte helt enkelt skapa ett helt eget subforum till det. Eller helt enkelt sätta en sticky på en tråd om en guide som visar var man kan söka sina mixar/pcws/klaner m.m. Som har till alla spel att göra. Så kanske jag och kanske fler slipper se dom här trådarna.

 

 

//mvh $me

 

Övriga spel kan man diskutera i de konsollforum som finns. Till exempel andra Steamspel kan man diskutera i Dator.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Fhizes

Jag tycker också att man ska göra ett subforum som handlar om claner.

 

för då kan folk skriva att man kan joina i den klanen typ istället för nån ska fråga hur.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Tycker fortfarande det är helt fel att det står halflife och halflife2 och counter-strike, det liknar mer att man bara får snacka om halflife och halflife 2, och om modden counter-strike. Varför inte lika gära skriva Valve spel? Som Aircondition föreslog. Skulle ju sitta mycket bättre om ni nu inte vill att man ska snacka om alla spel som finns till steam.

 

Och det med att söka klaner. Fruktansvärt störande när massa skriver joina min klan eller någon som vill spela mix/pcw/1on1 m.m. Fixa en guide istället som hänvisar dom till något bra IRC nätverk istället. Och så kanske man slipper se alla dessa trådar om allt sökande.

 

 

Fast som sagt, ni gör som ni tycker känns bäst för er själva. Ville bara påpeka lite vad ni kunde fixa.

Redigerat av Desajn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men Steam är en stor nerladdningstjänst. De flesta stora och populära spelen finns att ladda ner där. Så Steamspel är helt fel. Men när man enligt visa moderatorer ska diskutera spel som Portal och Team Fortress 2 i Half-Life-forumet är det kanske bättre att byta till Valvespel? Egentligen tycker jag att hela det här systemet på fuska.se är uselt. Har nog gjort mer än en tråd om det. Men det verkar som om att admin vill ha kvar det som det är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...