Vitdom Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 (redigerat) Finns det något bra videoredigerings program för linux? Jag använder Xubuntu. Redigerat 8 Maj 2008 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 du kan ju söka på synaptic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Kan ju vara bra att veta vad man ska söka på, ofta heter ju grejorna inte "screen-recorder" ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 8 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Ok, nu har jag hittat en bra skärminspelare, den kodar filen i ogg format och jag undrar om det finns något bra videoredigerings program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Finns många... Kino, Cinelerra, Open Movie Editor..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
acidfoe Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Sony Vegas? Fast det kanske bara är för windows? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 (redigerat) Sony Vegas? Fast det kanske bara är för windows? Ja. Liksom de flesta andra kända videoredigeringprogram... fast en del finns ju iofs till mac också. Redigerat 10 Maj 2008 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.