Svampen2 Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 varje gång jag försöker instalera så välver jag nått med: mina dokument,ny mapp, och allt men varje gång står det att det inte fungerar att byta namn :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Starta om installation och byt inte mapp när den undrar var du ska installera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 7 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 jag har testat men det funkar inte :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Full hårddisk ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 8 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 nä det är något annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Kan du lägga up en bild på hur det ser ut när du ska installera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.