Hoppa till innehåll

Reroll-tråden

Rekommendera inlägg

Yo. har lässnat på min paladin och tänkte rerolla någon annan klass till 70 och testa, men jag vet inte vilken. Jag har funderat på, Mage, Rogue, Warlock eller warrior (Tank), ni som har spelat dessa klasser kan nu upplysa mig om vilken ni tycker är roligast.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tycker rogue är en relativt tråkig klass, tilltalar mig inte särskilt mycket. att tanka är skitkul, speciellt när allt går bra :>. mage är det roligaste jag spelat pvp-mässigt, utmanande klass att spela med. warlock är roligare pvp än pve tycker jag, måste kunna spela klassen bra för att sticka ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Warlocks behöver bara bra keybinds + macros.

#showtooltip Banish

/cast [target=mouseover,exists] Banish; Banish

#showtooltip Curse of Agony

/castsequence reset=combat/target Siphon Life, Corruption, Curse of Agony

#showtooltip Drain Mana

/cast [nochanneling: Drain Mana] Drain Mana

#showtooltip Drain life

/cast [nochanneling: Drain Life] Drain Life

There we go, kopiera dessa macros och du är redo att lira warlock.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker min Warlock är svårare att pvp'a i än min mage dock är min mage bara 58men det är inte så stor skillnad från 58-70bara lite mer spells /ice lance som bara gör det lättare.. medans med min lock har jag stora problem mot rogues warriors som blir immune mot fear 24/7 så kan man inte göra mer än att försöka kite'a som misslyckas rätt ofta :P ... Men tycker du ska byta till rogue då dom inte blir oom och är rätt lätt att lära sig ;) (gillar inte warrior var roligare med dom Pre-Bc)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ingen skillnad på 58 och 70 säger du? Stackare, finns nånting som kallas Gear i detta spel. Som Paladin: Blir onehittad av en shammy på 60, vi är i samma lvl och båda har gear från Hellfire. På 70: Leker med shamanen, oavsett hans eller min specc. Det är riktigt stor skillnad 58/70 kan jag lova....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...