Addeboi Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Yo. har lässnat på min paladin och tänkte rerolla någon annan klass till 70 och testa, men jag vet inte vilken. Jag har funderat på, Mage, Rogue, Warlock eller warrior (Tank), ni som har spelat dessa klasser kan nu upplysa mig om vilken ni tycker är roligast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Alla mina polare har börjat med warrior sen gjort en mage te 70.. sen outgearat warriorn med magen, så dom verkar roligare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Rogue/Mage Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 jag tycker rogue är en relativt tråkig klass, tilltalar mig inte särskilt mycket. att tanka är skitkul, speciellt när allt går bra :>. mage är det roligaste jag spelat pvp-mässigt, utmanande klass att spela med. warlock är roligare pvp än pve tycker jag, måste kunna spela klassen bra för att sticka ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Håller med mage är rätt kul :) men rogue är bara kul i 70 pvp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Warlocks behöver bara bra keybinds + macros. #showtooltip Banish /cast [target=mouseover,exists] Banish; Banish #showtooltip Curse of Agony /castsequence reset=combat/target Siphon Life, Corruption, Curse of Agony #showtooltip Drain Mana /cast [nochanneling: Drain Mana] Drain Mana #showtooltip Drain life /cast [nochanneling: Drain Life] Drain Life There we go, kopiera dessa macros och du är redo att lira warlock. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Har en mage och den är kul i PvE, men den är som sagt utmanande i PvP då det krävs mkt skills för att få mkt kills. (wohoo rimmar) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Tycker min Warlock är svårare att pvp'a i än min mage dock är min mage bara 58men det är inte så stor skillnad från 58-70bara lite mer spells /ice lance som bara gör det lättare.. medans med min lock har jag stora problem mot rogues warriors som blir immune mot fear 24/7 så kan man inte göra mer än att försöka kite'a som misslyckas rätt ofta :P ... Men tycker du ska byta till rogue då dom inte blir oom och är rätt lätt att lära sig ;) (gillar inte warrior var roligare med dom Pre-Bc) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zanter Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Ingen skillnad på 58 och 70 säger du? Stackare, finns nånting som kallas Gear i detta spel. Som Paladin: Blir onehittad av en shammy på 60, vi är i samma lvl och båda har gear från Hellfire. På 70: Leker med shamanen, oavsett hans eller min specc. Det är riktigt stor skillnad 58/70 kan jag lova.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Jag skulle ta warr även om de är skit tråkiga att lvla =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg