Spliffor Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Har aldrig redigt kört engineering förrut, Så jag undrar skillnaden mellan goblin och gnome engineering har just nu 200 i engineering. Vill gärna veta vad som kan gynna min klass också.. bland annat i pvp i högre lvl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Goblin! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 7 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Mm har jag hört förrut men säg gärna varför .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Gnome! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Gnomish Engineering har mer 'roliga' saker. Goblin-prylarna kommer mer till nytta i PvP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 (redigerat) ett spel är gjort för att spela för att ha kul, inte för att göra någon glad Redigerat 7 Maj 2008 av Khazar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 ett spel är gjort för att spela för att ha kul, inte för att göra någon glad lal, ´man blir väl glad när man har kul? Elr minns jag fel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 suck, du fattade inte vad jag sa. jag har kul när jag spelar ett spel du blir glad om jag hjälper dig på ett spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Gnomish engineering har 'skämt' prylar som att göra sig mindre, förvandla fienden till en kyckling och sånt. Medans Goblin har prylar som kan hjälpa en vinna i PvP-strider. Är inte det också kul? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addeboi Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Jag har Enchanting/Mining och har aldrig testat Engineering men skulle ta Goblin som Garone säger, "Dom har mest användbara saker" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Gnomish engineering har 'skämt' prylar som att göra sig mindre, förvandla fienden till en kyckling och sånt. Medans Goblin har prylar som kan hjälpa en vinna i PvP-strider. Är inte det också kul?Wtf? Med gnomish kan man få många bra pvp saker också. p.s. wrickedbones, du har blockat mig från att skicka PM till dig, kolla din gästbok ;) //TW Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 ett spel är gjort för att spela för att ha kul, inte för att göra någon gladlol på dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg