Garone Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Jo jag vet!, Synd bara att den aldrig droppas när jag spela på min rogue -.-, har även shoulders från heroic MgT dom ger mer hit än za shoulder's (som ger 0), men dom är så j*vla fula :( ZA shoulders ger visst hit, hördu :P Inte axlarna från Halazzi. Har dom visst det :P Jag är en blind naab, märkte just att dem hade det. <_< Vad var det som var /fail förresten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Jo jag vet!, Synd bara att den aldrig droppas när jag spela på min rogue -.-, har även shoulders från heroic MgT dom ger mer hit än za shoulder's (som ger 0), men dom är så j*vla fula :( ZA shoulders ger visst hit, hördu :P Inte axlarna från Halazzi. Har dom visst det :P Jag är en blind naab, märkte just att dem hade det. <_< Vad var det som var /fail förresten? Tryckte svara istället för ändra lol :p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 fixat lite ny gear, nu är "may be caught in pvp gear" borta iaf :P http://be.imba.hu/?zone=EU&realm=Skull...racter=Exorliza Jag ska inte leka proffs eller något nu men tycker att det är kul att ge tips och att förhoppningsvis vara hjälpsam: Du borde sätta 12 Stam gem i alla sockets, för du kommer behöva cirka 17k hp buffed när du börjar MT'a ZA. hmmm, men 12 stam gem, äre inte epic gems? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 fixat lite ny gear, nu är "may be caught in pvp gear" borta iaf :P http://be.imba.hu/?zone=EU&realm=Skull...racter=Exorliza Jag ska inte leka proffs eller något nu men tycker att det är kul att ge tips och att förhoppningsvis vara hjälpsam: Du borde sätta 12 Stam gem i alla sockets, för du kommer behöva cirka 17k hp buffed när du börjar MT'a ZA. hmmm, men 12 stam gem, äre inte epic gems? 12 stamina är blå, 15 är epic, finns också 18 stamina gems (nej, inte meta) som är bind on pickup & unique som bara jewelcrafters kan göra/ha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Stamina gems har faktist blivit väldigt billiga nu. Runt 20g/each Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg