KaramellKing Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Hur mycket får ni i veckopeng/månadspeng eller sekundpeng? skriv vilket och hur mycket ni får. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Jag får 400 i månadspeng och ibland får jag lite pengar om jag frågar :D Mamma säger att jag inte kan hantera mina pengar och när jag är mogen får jag mer :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 500 i månadspeng, får alltid pengar om jag frågar pappa <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 får pengar när jag frågar, månadspeng/veckopeng är fånigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Jag har mitt älskade studiebidrag <33 1050 i månaden :'D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
STFU Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 får pengar när jag frågar, månadspeng/veckopeng är fånigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 300 månan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Får oftast pengar när jag frågar men annars bara ynka 200 i månadspeng :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 300:- i månaden sätt in på mitt konto. Men köper inte mina kläder själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chany Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Får 300 kr i månadspeng, dock går 100 kr direkt till mobilkostnader :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 får pengar när jag frågar, månadspeng/veckopeng är fånigtLära barn att ta hand om sina pengar på samma sätt som man måste göra när man är vuxen? Annars lär man sig ju inte att spara en del utan kan bara fråga efter mer hela tiden. Får 1050:- i månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 370 kr i månadspeng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.