PussyCat Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Som rubriken. Betalar du dina kläder själv ? Jag gör det inte iallafall. Men får också bara 300:- i månadspeng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Bara 300? Jag får också det och tycker att det är rätt så mycket..-.-' Jag betalar ibland..Beror på om jag behöver kläder eller om jag inte behöver, men ändå vill köpa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Jag betalar allt själv, jag får 1050kr i månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Nej, jag betalar inte dom själv och jag får 200 i månadspeng. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Nej, men får oxå bara 370 kr/mån Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Ibland, ibland inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Lyllos er. Jag betalar visserligen inte mina kläder, det finns ju annat att slösa pengar på. Jag har då aldrig haft nån månadspeng. Inget barnbidrag heller, för den delen. Vill jag ha pengar, får jag fanimej tjäna ihop dom själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 ibland så gör man väll det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Allt utom Jacka och skor betalar jag själv. Får halva bb, d.v.s 525 spänn i månan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Jag får 1050/månad och om jag behöver kläder så köper jag det för de pengarna, annars går pengarna till nåt annat nödvändigt. Som pizza t.ex. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Nah. Pallar inte hålla reda på massa pengar o barnbidrag, men kan väl få det om jag vill. Får ingen 'månads-peng' men får kläder o sånt när jag vill typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Nej det händer in så ofta att ja gör det, mina föräldrar köper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.