Nimtro Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Jag har en D-Link DWL-G122 som adapter, men problemet är att den stängs av väldigt ofta när jag t.ex. spelar online (vilket inte är så bra) och den stängs även av om man är borta från datorn en liten stund och det är väldigt irriterande. Så jag undrar om det finns någon annan adapter än D-Link, som inte stängs av osv. Min pappa har en Jensen som router med gateway. Men jag vet inte vilken typ av Jensen. Skulle vara tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Personligen är jag väldigt skeptisk till USB-adaptrar, har själv provat åtminstone två som fungerat olika bra. Dock ingen som har funkat perfekt. Har du en stationär dator kan jag rekommendera dig att kolla på ett PCI-kort istället, har du laptop så kolla om den har någon PC-CARD plats. Personligen kör jag nu vanlig nätverkskabel till datorn och har skaffat mig en ny laptop med inbyggt trådlöst och allt funkar numera perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 10 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Ok, ska kolla på PCI-kort isåfall för det blir för krånligt med internet kablar för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.