Hoppa till innehåll

Usb Adapter


Nimtro

Rekommendera inlägg

Jag har en D-Link DWL-G122 som adapter, men problemet är att den stängs av väldigt ofta när jag t.ex. spelar online (vilket inte är så bra) och den stängs även av om man är borta från datorn en liten stund och det är väldigt irriterande.

 

Så jag undrar om det finns någon annan adapter än D-Link, som inte stängs av osv.

Min pappa har en Jensen som router med gateway. Men jag vet inte vilken typ av Jensen.

 

Skulle vara tacksam för svar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Personligen är jag väldigt skeptisk till USB-adaptrar, har själv provat åtminstone två som fungerat olika bra. Dock ingen som har funkat perfekt.

Har du en stationär dator kan jag rekommendera dig att kolla på ett PCI-kort istället, har du laptop så kolla om den har någon PC-CARD plats.

Personligen kör jag nu vanlig nätverkskabel till datorn och har skaffat mig en ny laptop med inbyggt trådlöst och allt funkar numera perfekt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...