TheGreatest Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 det kommer nog automatiskt när man uppgraderar staden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Hur bygger ni större väger och såp :S ? Uppgradera stadshuset så kommer det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 (redigerat) Lite mer ;) Uppgraderar muren bwty Redigerat 13 Maj 2008 av Amo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Precis :o HOOOOW? ;< Väljer att inte visa, då dagens hånskratt får gå till nån annan :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 22 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Bakarsala min stolthet i Ikariam :D (Marmorö) Bakarstad, huvudstaden där jag har ont om marmor just nu så jag kan inte uppgradera så mycket. (Svavelö) Bakarholm, min nya stad som jag just fixade igår :D (Marmorö som ligger mycket närmare min huvudstad så jag kan uppgradera den) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Kommer snart ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Vinstaden - Min huvudstad. Marmorstaden - Min första koloni. Kristallstaden - Min andra koloni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 Vf ta bort nivåerna InFlame? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 det är hans kolonier >_> om du läser vad han skriver så kanske du förstår :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 (redigerat) Det är iten det jag frågar? om du läser vad jag skriver så kanske du förstår "Vf ta bort nivåerna InFlame?" Redigerat 23 Maj 2008 av elin1101 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 (redigerat) OBS:LÅTSATS INTE OM DE DÄR DIVERSE STRECKEN SOM ÄR PÅ BILDERNA!JAG HAR TAGIT BORT ALLTING SOM PÅ NÅGOT SÄTT KAN GE ER INFORMATION ELLER SPÅRA MIG! den första är min huvudstad. den andra är min koloni. Redigerat 31 Maj 2008 av KaramellKing Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 24 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Det är iten det jag frågar? om du läser vad jag skriver så kanske du förstår "Vf ta bort nivåerna InFlame?" Ta bort nivåerna från vad då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.