elin1101 Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Det är iten det jag frågar? om du läser vad jag skriver så kanske du förstår "Vf ta bort nivåerna InFlame?" Ta bort nivåerna från vad då? Ifrån byggnaderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Det är iten det jag frågar? om du läser vad jag skriver så kanske du förstår "Vf ta bort nivåerna InFlame?" Ta bort nivåerna från vad då? Ifrån byggnaderna För att jag tog bort allt som kan identifiera min stad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Ok... :P ... Ända sättet att få reda på vart din stad ligger är att få dina koords och möjligtvis vilken slags Ö du har :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Ok... :P ... Ända sättet att få reda på vart din stad ligger är att få dina koords och möjligtvis vilken slags Ö du har :) Du kan inte ett skit om säkerhet näre gäller Ikariam, så tyst! :verymad: OBS:LÅTSATS INTE OM DE DÄR DIVERSE STRECKEN SOM ÄR PÅ BILDERNA!JAG HAR TAGIT BORT ALLTING SOM PÅ NÅGOT SÄTT KAN GER ER INFORMATION ELLER SPÅRA MIG! den första är min huvudstad. den andra är min koloni. Lite överdrivet kanske? -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 (redigerat) Lägger bara upp huvudstaden. (; Redigerat 27 Maj 2008 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 1337 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Jag vet: hör inte hit men hur får man palats Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 (redigerat) hur får man palats Redigerat 16 Juni 2008 av Jonas_95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 snyggt ikariam förjag har också ikarima men jag tjänar massor av marmor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 (redigerat) här är min: Redigerat 21 Juni 2008 av kerex132 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gameworld2008 Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Mina städer är nog de minsta som lagts upp här. Klicka här. Välj sedan Beta eller Alpha om du väljer Beta så kommer du till min stad i Beta Och om du väljer alpha kommer du till min stad i Alpha OBS! VÄLJ INTE PARENT DIRECTORY Jag vet: hör inte hit men hur får man palatsMan forskar fram Expansion (sjöfart) sen kan man bygga ett palats och därmed grunda kolonier. Beroende på vilken nivå ditt palats har så kan man grunda fler kolonier. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 (redigerat) OBS:LÅTSATS INTE OM DE DÄR DIVERSE STRECKEN SOM ÄR PÅ BILDERNA!JAG HAR TAGIT BORT ALLTING SOM PÅ NÅGOT SÄTT KAN GER ER INFORMATION ELLER SPÅRA MIG! den första är min huvudstad. den andra är min koloni. Lite överdrivet kanske? -_- Vad heter du Deni3ru i ikariam? Redigerat 23 Juni 2008 av elin1101 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.