NeedforSpeed Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Villken ska jag ta blood elf eller draneaie? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 draenei^^ detta borde va en omröstning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 onödig tråd... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 onödig tråd...Som f*n blood elf anyhooo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Villken ska jag ta blood elf eller draneaie? Men vill du va Alliance lr Horde fgs... Själv skulle jag ta Draenei för jag e Alliance.. men är ingen skillnad på dom typ.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Draenei är den fulast rasen i hela spelet, Blood Elf är den snyggast. Välj Blood Elf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Draenei är den fulast rasen i hela spelet, Blood Elf är den snyggast. Välj Blood Elf.host gay host? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Draenei är den fulast rasen i hela spelet, Blood Elf är den snyggast. Välj Blood Elf.host gay host? Indeed , blelf är den klart bögigaste klassen i spelet, på horde så är UD coolast ! :P Vad skaru vara för klass? Pally? Isf skaru vara human. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Vill du vara horde eller alliance? .______.''' Draenei är den fulast rasen i hela spelet, Blood Elf är den snyggast. Välj Blood Elf. host gay host? Indeed , blelf är den klart bögigaste klassen i spelet, på horde så är UD coolast ! :P Vad skaru vara för klass? Pally? Isf skaru vara human. Även om de nu är "bögiga" så är det inte något fel med det, gå någon annanstarns med era idiotiska fördomar. (Nej, jag är själv inte homosexuell men det är idiotiskt att använda "bög" som ett skällsord och liknande) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Alliance suger, tyvärr. har spelat alliance i 4 år :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Draenei är den fulast rasen i hela spelet, Blood Elf är den snyggast. Välj Blood Elf.host gay host? Om man ens tänker på att göra male BE är man stämplad som bög. Man ska vila ögonen på sin char och njuta av det man ser. KLART SOM f*n ATT DET SKA VARA FEMALE. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JackGBG Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 jag är själv en Blood elf Hunter och är lvl 63 och det går bra för mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg