kirk Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 draenei för pvp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Blood elf Bättre med mana tap/silence än heal overtime som har cast time o en hunter pet kan outdps'a... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Vill du vara horde eller alliance? .______.''' Draenei är den fulast rasen i hela spelet, Blood Elf är den snyggast. Välj Blood Elf. host gay host? Indeed , blelf är den klart bögigaste klassen i spelet, på horde så är UD coolast ! :P Vad skaru vara för klass? Pally? Isf skaru vara human. Även om de nu är "bögiga" så är det inte något fel med det, gå någon annanstarns med era idiotiska fördomar. (Nej, jag är själv inte homosexuell men det är idiotiskt att använda "bög" som ett skällsord och liknande) Han kansek ska vara EN FEMALE vad är bögigt med en BE female? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Draenei är den fulast rasen i hela spelet, Blood Elf är den snyggast. Välj Blood Elf. host gay host? Indeed , blelf är den klart bögigaste klassen i spelet, på horde så är UD coolast ! :P Vad skaru vara för klass? Pally? Isf skaru vara human. Även om de nu är "bögiga" så är det inte något fel med det, gå någon annanstarns med era idiotiska fördomar. (Nej, jag är själv inte homosexuell men det är idiotiskt att använda "bög" som ett skällsord och liknande) Han kansek ska vara EN FEMALE vad är bögigt med en BE female? MEN FÖR I h*lvete, HÄR SÄGER JAG EMOT DE SOM ANVÄNDER ATT EN KARAKTÄR ÄR BÖGIG SOM ARGUMENT OCH DU CITERAR MIG? FU! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Draenei är den fulast rasen i hela spelet, Blood Elf är den snyggast. Välj Blood Elf. host gay host? Indeed , blelf är den klart bögigaste klassen i spelet, på horde så är UD coolast ! :P Vad skaru vara för klass? Pally? Isf skaru vara human. Även om de nu är "bögiga" så är det inte något fel med det, gå någon annanstarns med era idiotiska fördomar. (Nej, jag är själv inte homosexuell men det är idiotiskt att använda "bög" som ett skällsord och liknande) Han kansek ska vara EN FEMALE vad är bögigt med en BE female? MEN FÖR I h*lvete, HÄR SÄGER JAG EMOT DE SOM ANVÄNDER ATT EN KARAKTÄR ÄR BÖGIG SOM ARGUMENT OCH DU CITERAR MIG? FU! Men asså jag hjälpte ju dig att seja till dom.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Draenei är den fulast rasen i hela spelet, Blood Elf är den snyggast. Välj Blood Elf. host gay host? Indeed , blelf är den klart bögigaste klassen i spelet, på horde så är UD coolast ! :P Vad skaru vara för klass? Pally? Isf skaru vara human. Även om de nu är "bögiga" så är det inte något fel med det, gå någon annanstarns med era idiotiska fördomar. (Nej, jag är själv inte homosexuell men det är idiotiskt att använda "bög" som ett skällsord och liknande) Han kansek ska vara EN FEMALE vad är bögigt med en BE female? MEN FÖR I h*lvete, HÄR SÄGER JAG EMOT DE SOM ANVÄNDER ATT EN KARAKTÄR ÄR BÖGIG SOM ARGUMENT OCH DU CITERAR MIG? FU! lals, haru pms elr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Draenei är den fulast rasen i hela spelet, Blood Elf är den snyggast. Välj Blood Elf. host gay host? Indeed , blelf är den klart bögigaste klassen i spelet, på horde så är UD coolast ! :P Vad skaru vara för klass? Pally? Isf skaru vara human. Även om de nu är "bögiga" så är det inte något fel med det, gå någon annanstarns med era idiotiska fördomar. (Nej, jag är själv inte homosexuell men det är idiotiskt att använda "bög" som ett skällsord och liknande) Han kansek ska vara EN FEMALE vad är bögigt med en BE female? MEN FÖR I h*lvete, HÄR SÄGER JAG EMOT DE SOM ANVÄNDER ATT EN KARAKTÄR ÄR BÖGIG SOM ARGUMENT OCH DU CITERAR MIG? FU! lals, haru pms elr? Är det något fel med PMS eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Draenei är den fulast rasen i hela spelet, Blood Elf är den snyggast. Välj Blood Elf. host gay host? Indeed , blelf är den klart bögigaste klassen i spelet, på horde så är UD coolast ! :P Vad skaru vara för klass? Pally? Isf skaru vara human. Även om de nu är "bögiga" så är det inte något fel med det, gå någon annanstarns med era idiotiska fördomar. (Nej, jag är själv inte homosexuell men det är idiotiskt att använda "bög" som ett skällsord och liknande) Han kansek ska vara EN FEMALE vad är bögigt med en BE female? MEN FÖR I h*lvete, HÄR SÄGER JAG EMOT DE SOM ANVÄNDER ATT EN KARAKTÄR ÄR BÖGIG SOM ARGUMENT OCH DU CITERAR MIG? FU! lals, haru pms elr? Är det något fel med PMS eller? Hmrf, det finns väl ingen som direkt uppskattar PMS ? -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Draenei. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 (redigerat) BE female klart, draenei e fula som f*n, OBS!! inte BE male p.g.a ett annorlunda utseende *host* BÖÖÖGG!!! * host* Redigerat 12 Maj 2008 av Mîhker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 blood elf för horde är bäst!! FOR THE HORDE!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 blood elf för horde är bäst!! FOR THE HORDE!!! OT: att säga FOR THE HORDE [insert många utropstecken] och i CAPS ger en lite 'jag-är-10-år-gammal-och-har-en-lvl-20-undead-rogue-för-de-är-coola' stämmning ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg