xantus Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Skrivet 20 Juli 2008 (redigerat) Gravity hammer i närkamp och rocket launcher på 20m, sniper riffle i distans. vadå rocket launcher på 20m jag tankar med den.... som så här: närkamp: svärd, skjut kamp: Rocket L, spionage kill: Sniper ja men n är vi körde ettan på legendary så prang jag fram med rocket L och sköt samtidigt som brossan stod bakom och täckte brukar köra 3an's sista bana på legendary, har kommit till bossen ^^ coolt men har inte fått mitt Xbox360 än :( synd... men när den kmmer så kommer du kanske spela 24h i sträck O.o lätt ;) kommer att komma till expert på GH3 på 5 dar max:P Najs, :P Jag tycker: Närkamp: Shoutgun Skjutkamp: spiker x2 Distans: Granat :rolleyes: Lång distans: Sniper Redigerat 20 Juli 2008 av xantus
ArgSnickare Skrivet 28 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 28 Juli 2008 Har någon läst rubriken? <_<
xantus Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Skrivet 1 Augusti 2008 Har någon läst rubriken? <_< Japp, o de snyggaste vapnet är lätt BR!
Apex Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Skrivet 2 Augusti 2008 Pff pistolen i 1:an var lätt snyggast :P i halo 3 får jag nog säga spartan laser.
Muske Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Skrivet 7 Augusti 2008 Det snyggaste vapnet är lätt Sniper Rifle! Jag tror att jag tycker det för att jag äger med den. :P
DiRtY Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Skrivet 8 Augusti 2008 Fulladdad Fuel Todd (Rod) Canon på Halo 3. Eller den vanliga Assault Rifle. Funkar i alla lägen. Dåligt att den inte finns på Halo 2.hålelr med assult rifeln e den snyggast men inte bästa :D Sen låter den mkt bätre i det första med. närstrid: energi sword skjut: assult rifel Långdistans: Sniper rifel
Trips Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Skrivet 13 Augusti 2008 Fulladdad Fuel Todd (Rod) Canon på Halo 3. Eller den vanliga Assault Rifle. Funkar i alla lägen. Dåligt att den inte finns på Halo 2.hålelr med assult rifeln e den snyggast men inte bästa :D Sen låter den mkt bätre i det första med. närstrid: energi sword skjut: assult rifel Långdistans: Sniper rifel Men va i h*lvete, kan ingen läsa rubiriken eller?
ArgSnickare Skrivet 13 Augusti 2008 Författare Rapport Skrivet 13 Augusti 2008 Fulladdad Fuel Todd (Rod) Canon på Halo 3. Eller den vanliga Assault Rifle. Funkar i alla lägen. Dåligt att den inte finns på Halo 2. hålelr med assult rifeln e den snyggast men inte bästa :D Sen låter den mkt bätre i det första med. närstrid: energi sword skjut: assult rifel Långdistans: Sniper rifel Men va i h*lvete, kan ingen läsa rubiriken eller? w0rd
zazaza Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Skrivet 29 Oktober 2008 Energy sword batle rifle och den snygaste pistolen i ettan
Apex Skrivet 5 November 2008 Rapport Skrivet 5 November 2008 (redigerat) Måste nog säga sniper rifle eller battle rifle denna gången :P Har kört för mycket mlg och då är dom det ända jag använder. Redigerat 5 November 2008 av Rezex
Rekommendera inlägg