xantus Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 (redigerat) Gravity hammer i närkamp och rocket launcher på 20m, sniper riffle i distans. vadå rocket launcher på 20m jag tankar med den.... som så här: närkamp: svärd, skjut kamp: Rocket L, spionage kill: Sniper ja men n är vi körde ettan på legendary så prang jag fram med rocket L och sköt samtidigt som brossan stod bakom och täckte brukar köra 3an's sista bana på legendary, har kommit till bossen ^^ coolt men har inte fått mitt Xbox360 än :( synd... men när den kmmer så kommer du kanske spela 24h i sträck O.o lätt ;) kommer att komma till expert på GH3 på 5 dar max:P Najs, :P Jag tycker: Närkamp: Shoutgun Skjutkamp: spiker x2 Distans: Granat :rolleyes: Lång distans: Sniper Redigerat 20 Juli 2008 av xantus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Upload Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Energy sword! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 28 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Har någon läst rubriken? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Har någon läst rubriken? <_< Japp, o de snyggaste vapnet är lätt BR! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Pff pistolen i 1:an var lätt snyggast :P i halo 3 får jag nog säga spartan laser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muske Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Det snyggaste vapnet är lätt Sniper Rifle! Jag tror att jag tycker det för att jag äger med den. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Fulladdad Fuel Todd (Rod) Canon på Halo 3. Eller den vanliga Assault Rifle. Funkar i alla lägen. Dåligt att den inte finns på Halo 2.hålelr med assult rifeln e den snyggast men inte bästa :D Sen låter den mkt bätre i det första med. närstrid: energi sword skjut: assult rifel Långdistans: Sniper rifel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Fulladdad Fuel Todd (Rod) Canon på Halo 3. Eller den vanliga Assault Rifle. Funkar i alla lägen. Dåligt att den inte finns på Halo 2.hålelr med assult rifeln e den snyggast men inte bästa :D Sen låter den mkt bätre i det första med. närstrid: energi sword skjut: assult rifel Långdistans: Sniper rifel Men va i h*lvete, kan ingen läsa rubiriken eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 13 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Fulladdad Fuel Todd (Rod) Canon på Halo 3. Eller den vanliga Assault Rifle. Funkar i alla lägen. Dåligt att den inte finns på Halo 2. hålelr med assult rifeln e den snyggast men inte bästa :D Sen låter den mkt bätre i det första med. närstrid: energi sword skjut: assult rifel Långdistans: Sniper rifel Men va i h*lvete, kan ingen läsa rubiriken eller? w0rd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Energy sword batle rifle och den snygaste pistolen i ettan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Gravity Hammer och battle rifle. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 (redigerat) Måste nog säga sniper rifle eller battle rifle denna gången :P Har kört för mycket mlg och då är dom det ända jag använder. Redigerat 5 November 2008 av Rezex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg