Dretskit Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 Hood tröja eller longsleeve med något band och pösiga jeans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Det är väldigt blandt o: Jag har allt från stupprörsjeans till hängiga jeans (kommer inte på vad det heter xD), jag gillar band t-shirt, men har inte tillräckligt för att ha det jämt så har det när jag har mina skjortor (: Annars har jag hood- tröja eller något svart med dragkedja :3 Oftast är allt utom byxorna svarta. Är sällan några svarta byxor. Mina kläder kanske inte kan beskrivas som särskilt tjejiga, men det struntar jag i. : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Det som finns. Jag köper aldrig kläder, bara morsan gör det. Jag tar bara på mig nåt. Aldrig nånsin köpt kläder själv eller brytt mig om kläder för den delen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Band tröja, Jogginbyxor/Diesel Jeans. Ofta en svart tröja. Såndär svart "Emo" sjal. Inte en riktig Palestina sjal. Allt värkar gå åt h*llvete för mig lulz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Vad som finns till hands. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Jag är typ en kopia av Slash, bara svart, håret skilljer bara ( långt, svart och tunnt ), brukar gå med en svart hatt som jag köpte för 500kr :o Men många säger att jag e en wannabe, det är jag ju också ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LilleSkuttO Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Jag har ett par strumpor där det står I ♥ Nationaldemokraterna. En keps med en gubbe som säger: Who's the gay? I am! En tröja med en sån här på: *__* . Ett par byxor som är specialgjorda för cp-barn. Kalsonger med musse pigg. Det var väl allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Jag har ett par strumpor där det står I ♥ Nationaldemokraterna. En keps med en gubbe som säger: Who's the gay? I am! En tröja med en sån här på: *__* . Ett par byxor som är specialgjorda för cp-barn. Kalsonger med musse pigg. Det var väl allt.Hm, du skulle kunna starta en blogg, bara med inlägg om vad du har på dej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 T-shirt, långa elr korta jeans beroende på vädret och sneakers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 inget speciellt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musen246 Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 svarta "cheap monday" byxor ,svart almost tröja, långärmad dc tröja, volcom strumpor, adio skor allt svaaaaaaaaaaart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 T-shirt och kalsonger för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.