max95 Skrivet 12 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 jag har inte gått på nån gitarr skola... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Har en ful fender-kopia, men visst funkar den. Kör lite allt möjligt, från The Metal med Tenacious D, Before I Forget med Slipknot till She s my SIn och Crimson Tide med Nightwish. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Har en ful fender-kopia, men visst funkar den. Kör lite allt möjligt, från The Metal med Tenacious D, Before I Forget med Slipknot till She s my SIn och Crimson Tide med Nightwish. Där har vi ju nåt o: brukar alltid få megaidétorka när jag ska fundera ut nån låt att lära mig xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
max95 Skrivet 26 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 en billig les paul kopia. helt okej. Ska köpa en strata när jag har råd :). Spelade akustisk i ett halvår och nu elgitarr sen i julas. Men jag tycker ändå att jag är väldigt duktig för att bara ha spelat i ca 5 månader. jag skulle nog inte bytt till en strata.les paul kopior e as bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Har en Fender Stratocaster HSS. Vill hitta en Fender Toronado med. Spelar det som behagar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 En Eastone. Brukar spela typ sweet child of mine Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 en billig les paul kopia. helt okej. Ska köpa en strata när jag har råd :). Spelade akustisk i ett halvår och nu elgitarr sen i julas. Men jag tycker ändå att jag är väldigt duktig för att bara ha spelat i ca 5 månader. Najnaj! Köp inte en strata! Enligt mig den fulaste gitarren som finns. Kanske för att jag har en kopia. XD Skulle väldigt gärna ha en Ibanez eller någon Washburn. Fast jag tror att jag prioriterar nya trummor innan ny gitarr. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 har spelat gitarr i ca 6 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 lite offtopic men vad heter en sånn gitarr som kirkhammet har tycker dom e skit snygga och skulle vilja ha en då jag ska köpa en el gitarr snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 en billig les paul kopia. helt okej. Ska köpa en strata när jag har råd :). Spelade akustisk i ett halvår och nu elgitarr sen i julas. Men jag tycker ändå att jag är väldigt duktig för att bara ha spelat i ca 5 månader. Najnaj! Köp inte en strata! Enligt mig den fulaste gitarren som finns. Kanske för att jag har en kopia. XD Skulle väldigt gärna ha en Ibanez eller någon Washburn. Fast jag tror att jag prioriterar nya trummor innan ny gitarr. ^^ Jag ska nog köpa en Ibanez snart (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Jag skulle vilja ha en har bara en AK gittar men jag får nog spara i nått år innan jag har råd med en riktigt bra elgittar. Ska försöka hitta sommarjobb <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 (redigerat) Jo, jag har en Stagg Stratocaster.. Helt okej, men förstärkaren måste nog bytas. Fick den till paketpris för 218€ (2180kr), men om jag själv fick välja så skulle jag ha valt en Epiphone Firebird, skitsnygg gitarr :gitarr: @ Viruz256 - Gibson V-Style / Gibson Flying V ? Redigerat 10 Juni 2008 av Strato Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.