Hoonigan Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 (redigerat) bild försöker lära mej you shook me all night long solot Redigerat 26 Mars 2010 av TheDrawer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 ja har en ltd m-100fm :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 har ingen. farsan har en fender tror jag..modell ingen aning. han är rätt fäst vid den iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
max95 Skrivet 24 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 kör fortfarande på epiphone. men har snart ny hemgjord! Kör typ bara in flames för tilfället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Har en dålig Yamaha gitarr, försöker lära mig Nothing else matters för tilfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Har bara en av 6 med strängar på, spelar mest bara MJ grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
avantgardist Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 squire stratocaster, fender telecaster, les paul deluxe. jag, pappa och bror delar på dessa tre gitarrer, föredrar att spela på telecastern. äger även en akustisk fender och en hohner b2a v, en femsträngad elbas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
max172 Skrivet 29 April 2010 Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 squire stratocaster, fender telecaster, les paul deluxe. jag, pappa och bror delar på dessa tre gitarrer, föredrar att spela på telecastern. äger även en akustisk fender och en hohner b2a v, en femsträngad elbas. najs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 29 April 2010 Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 Har inte El gurra. Men ska köpa, det blir en Gibson Les Paul Junior Billie Joe Model. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 29 April 2010 Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 Har inte El gurra. Men ska köpa, det blir en Gibson Les Paul Junior Billie Joe Model.Coolt att köpa en El driven Gustav. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 29 April 2010 Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 Funderar på att skaffa en Ibanez RG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 29 April 2010 Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 Har en ganska dålig just nu. Men när jag får mina 3000 för mitt godislöfte i sommar så ska jag köpa en Bc Rich kerry king wartribe = SWEET<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.