Zimens Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Jag vill ha en SG! <3 eller en "Lucille" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Jo, jag har en Stagg Stratocaster.. Helt okej, men förstärkaren måste nog bytas. Fick den till paketpris för 218€ (2180kr), men om jag själv fick välja så skulle jag ha valt en Epiphone Firebird, skitsnygg gitarr :gitarr: @ Viruz256 - Gibson V-Style / Gibson Flying V ? nej en sån här http://www.woodbrass.com/images/woodbrass/...MMET+LP+LTD.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 (redigerat) Jo, jag har en Stagg Stratocaster.. Helt okej, men förstärkaren måste nog bytas. Fick den till paketpris för 218€ (2180kr), men om jag själv fick välja så skulle jag ha valt en Epiphone Firebird, skitsnygg gitarr :gitarr: @ Viruz256 - Gibson V-Style / Gibson Flying V ? nej en sån här http://www.woodbrass.com/images/woodbrass/...MMET+LP+LTD.JPG Kroppen på den ser ut som vilken Les Paul som helst.. Men jag tror inte att det är en Les Paul. EDIT - Bingo: LTD KH-603 ;) Redigerat 10 Juni 2008 av Strato Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 (redigerat) Jo, jag har en Stagg Stratocaster.. Helt okej, men förstärkaren måste nog bytas. Fick den till paketpris för 218€ (2180kr), men om jag själv fick välja så skulle jag ha valt en Epiphone Firebird, skitsnygg gitarr :gitarr: @ Viruz256 - Gibson V-Style / Gibson Flying V ? nej en sån här http://www.woodbrass.com/images/woodbrass/...MMET+LP+LTD.JPG Kroppen på den ser ut som vilken Les Paul som helst.. Men jag tror inte att det är en Les Paul. EDIT - Bingo: LTD KH-603 ;) där var den ja!! tack så mycket för hjälpen EDIT: kolla vad den kostade... 9 246,60 kr det har inte jag råd med!!!!!!!!!!!!! Redigerat 10 Juni 2008 av Viruz256 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 (redigerat) . Redigerat 21 Juli 2015 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chany Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Har en Squier Bullet. Fick den idag, så jag har ingen aning om hur den är att spela på :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 @TheExecutor: Ibanez (Y) Jag har just nu en Fender kopia (strata) ..värdelös imo. Men nån gång under nästa vecka kommer min Ibanez :D :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zupez Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Jag har en Ibanez RS :P Världens skönaste gura :P kan spela vikken musik stil som helst med den :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
muqq Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Japp, en squire stratocaster. Jävligt bra ljud i den. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Jag har en Ibanez RS :P Världens skönaste gura :P kan spela vikken musik stil som helst med den :wub: RS? nejnejnejnejnej. Det ska vara RG (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 (redigerat) jag gillar inte kroppen på ibanez,visst det är snyggt men inte skönt.Dock så är mickarna nice. Redigerat 15 Juni 2008 av KaramellKing Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Jag bara älskar Ibanez. Jag har spelat på en Ibanez två gånger och sen var jag fast ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.