Ramone Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 jag har en yamaha.har spelat snart i ett år..spelar typ smoke on the water,braking the law.TNT,och lite nirvana Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 en gul fender toronado samt en svart fender stratocaster hss. även en dålig yamaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 ska köpa en Gibson sg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheEagles Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Jag tror jag kommer köpa en tvåhandsgitarr, är inte helt säker. (: Dom kostar ett flertal tusen kronor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Jag tror jag kommer köpa en tvåhandsgitarr, är inte helt säker. (: Dom kostar ett flertal tusen kronor. Gitarrer brukar kosta flertal tusen kronor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheEagles Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Jag tror jag kommer köpa en tvåhandsgitarr, är inte helt säker. (: Dom kostar ett flertal tusen kronor. Gitarrer brukar kosta flertal tusen kronor. Det finns billiga varianter också. Jag har sett att man kan köpa en för 1200 kronor. En billig en, men väldigt bra elgitarr. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 (redigerat) Ska du ha en bra elgitarr är minst 1500 ett garanterat pris, fast det finns vissa riktiga kap som man kan göra för en sån summa (1200). Redigerat 31 Januari 2009 av Glassgubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Har tagit reda på vad för slags gitarr det var jag köpte: LP Custom Leslie Jennings - solid basswood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Jennings är super bra!! Jag har en bas och en gitarr från dom :) Bra köpt Garone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Jennings är super bra!! Jag har en bas och en gitarr från dom :) Bra köpt Garone. Tackar. Fick den ganska billigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 Har köpt en Zoom G1X nu :) http://www.americanmusical.com/ProductImages/Large/p39239.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 Jag tror jag kommer köpa en tvåhandsgitarr, är inte helt säker. (: Dom kostar ett flertal tusen kronor. Va? Du menar inte att du ska använda TVÅ händer när du spelar? Nejmen, jag förstår att du menar en tvåhalsad, men jag är nyfiken; varför vill du ha en sån? Väger mycket, otympliga, inte särskilt speciella att spela på, osv. För priset av en sån får du en vanlig av högre kvalitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.