eeewwhh Skrivet 13 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Ehm.. 1. Han kunde göra allt med gitarren 2. Öhh.. 3. Öhh 4. Öhh 5. Öh men på 1:an hur bra lät det=? SLASH=grymmare tog med den sista för det berättar om han.. Slash e grymmare men Kirk Hammett e grymmast :P Nee, John Frusciante är bäst! Med sina solon och allt :D Kirk Hammetts solon e med skit sköna även slashs solon oxå Solot i "Dont forget me" och "Otherside" är så bra :) ånga av Kirks solon är introt till låtarna som t.ex nothing else matters eller one Jo en massa bra intron har ju Frusciante också :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Ehm.. 1. Han kunde göra allt med gitarren 2. Öhh.. 3. Öhh 4. Öhh 5. Öh men på 1:an hur bra lät det=? SLASH=grymmare tog med den sista för det berättar om han.. Slash e grymmare men Kirk Hammett e grymmast :P Nee, John Frusciante är bäst! Med sina solon och allt :D Kirk Hammetts solon e med skit sköna även slashs solon oxå Solot i "Dont forget me" och "Otherside" är så bra :) ånga av Kirks solon är introt till låtarna som t.ex nothing else matters eller one Jo en massa bra intron har ju Frusciante också :) Jag tycker inte det är samma känsla att lysna på honom som Kirk eller Slash men det e klart mitt favoritband är Metallica och ditt är RHCP kan jag tänka mig eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 13 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Slash e grymmare men Kirk Hammett e grymmast :P Nee, John Frusciante är bäst! Med sina solon och allt :D Kirk Hammetts solon e med skit sköna även slashs solon oxå Solot i "Dont forget me" och "Otherside" är så bra :) ånga av Kirks solon är introt till låtarna som t.ex nothing else matters eller one Jo en massa bra intron har ju Frusciante också :) Jag tycker inte det är samma känsla att lysna på honom som Kirk eller Slash men det e klart mitt favoritband är Metallica och ditt är RHCP kan jag tänka mig eller? Aa det är klart, alla får ju tycka och gilla som dom vill =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Slash e grymmare men Kirk Hammett e grymmast :P Nee, John Frusciante är bäst! Med sina solon och allt :D Kirk Hammetts solon e med skit sköna även slashs solon oxå Solot i "Dont forget me" och "Otherside" är så bra :) ånga av Kirks solon är introt till låtarna som t.ex nothing else matters eller one Jo en massa bra intron har ju Frusciante också :) Jag tycker inte det är samma känsla att lysna på honom som Kirk eller Slash men det e klart mitt favoritband är Metallica och ditt är RHCP kan jag tänka mig eller? Aa det är klart, alla får ju tycka och gilla som dom vill =) presis B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GNR Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Ehm.. 1. Han kunde göra allt med gitarren 2. Öhh.. 3. Öhh 4. Öhh 5. Öh men på 1:an hur bra lät det=? SLASH=grymmare tog med den sista för det berättar om han.. Slash e grymmare men Kirk Hammett e grymmast :P fränt! Nee, John Frusciante är bäst! Med sina solon och allt :D Kirk Hammetts solon e med skit sköna även slashs solon oxå Solot i "Dont forget me" och "Otherside" är så bra :) ånga av Kirks solon är introt till låtarna som t.ex nothing else matters eller one Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 (redigerat) David Gilmoure i Pink Floyd. Lyssna bara på solot i Comfortably Numb. http://www.youtube.com/watch?v=tkJNyQfAprY <3 you :D Pink Floyd är nog det bästa bandet genom tiderna! Jag dyrkar din avatar :D David Gimour - Marooned , jävligt skönt gitarrspel RIP Syd Barrett :( Uppdaterar listan 1. Jimmy Page 2. David Gilmour och Jimi Hendrix 3. Kanske Santana och/eller Peter Frampton 4. Tom Morello 5. Väldigt osäker. Men det får bli Lynyrd Skynyrds gitarister. Mycket bra sammarbete i Freebird Och kom igen.. Jovisst, Slash är rätt så duktig med gitarren. Men han vet ju f*n inte hur man använder en talkbox utan att suga av micken :S Redigerat 13 Juni 2008 av Strato Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 min top 5 lista med bästa gitarristerna Eric Clapton: kan spela vad som helst med sina fingrar... Krik Hammet:snabb och det låter väldigt bra spelar även i mitt favorit band Slash:också väldigt snabb och bra men kan bli lite dryg efter ett tag... Tom Morello:ett väldigt eget sound Jimi Hendrix:han kan konsten att röra sig i takt till sitt gitarr spelande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
echoes Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 David Gilmoure i Pink Floyd. Lyssna bara på solot i Comfortably Numb. http://www.youtube.com/watch?v=tkJNyQfAprY <3 you :D Pink Floyd är nog det bästa bandet genom tiderna! Jag dyrkar din avatar :D David Gimour - Marooned , jävligt skönt gitarrspel RIP Syd Barrett :( Uppdaterar listan 1. Jimmy Page 2. David Gilmour och Jimi Hendrix 3. Kanske Santana och/eller Peter Frampton 4. Tom Morello 5. Väldigt osäker. Men det får bli Lynyrd Skynyrds gitarister. Mycket bra sammarbete i Freebird Och kom igen.. Jovisst, Slash är rätt så duktig med gitarren. Men han vet ju f*n inte hur man använder en talkbox utan att suga av micken :S :) Skönt att veta att man inte är den enda med musiksmak här. D=D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 (redigerat) David Gilmoure i Pink Floyd. Lyssna bara på solot i Comfortably Numb. http://www.youtube.com/watch?v=tkJNyQfAprY <3 you :D Pink Floyd är nog det bästa bandet genom tiderna! Jag dyrkar din avatar :D David Gimour - Marooned , jävligt skönt gitarrspel RIP Syd Barrett :( Uppdaterar listan 1. Jimmy Page 2. David Gilmour och Jimi Hendrix 3. Kanske Santana och/eller Peter Frampton 4. Tom Morello 5. Väldigt osäker. Men det får bli Lynyrd Skynyrds gitarister. Mycket bra sammarbete i Freebird Och kom igen.. Jovisst, Slash är rätt så duktig med gitarren. Men han vet ju f*n inte hur man använder en talkbox utan att suga av micken :S :) Skönt att veta att man inte är den enda med musiksmak här. D=D Hehe, min pappa har alltid lyssnat på band som Pink Floyd och Deep Purple. Han hade jusst köpt ett nytt stereo system på den tiden, så han ville ju "leka" lite med surroundljudet. Spelade ofta med ganska hög/passlig volym. Man hörde låtar som Shine On You Crazy Diamond, High Hopes, Child In Time och When A Blind Man Cries över hela huset. Men nu har han lagt av med det :/ Fyfan vad jag missar den tiden.. Var typ 6-10 år då.. Nuförtiden sitter jag på rummet med youtube videos och headset lol xD Det är väl därför som jag aldrig har gillat nyare band/artister från 90-talet och uppåt.. Inte heller band som Metallica, Iron Maiden, KISS etc har jag varit speciellt intresserad av.. Visst, det finns några undantag ;p Gillar mest som sagt 70, 80-talets band/artister som t.ex. Pink Floyd, David Bowie, Led Zeppelin, Deep Purple, Lynyrd Skynyrd, Bob Dylan etc etc :> (( Hur f*n kom jag in på min... uppväxt x) )) Redigerat 15 Juni 2008 av Strato Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
muqq Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 David Gilmoure ftw! älskar hans solon. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 17 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Ehm.. 1. Han kunde göra allt med gitarren 2. Öhh.. 3. Öhh 4. Öhh 5. Öh men på 1:an hur bra lät det=? SLASH=grymmare tog med den sista för det berättar om han.. Slash e grymmare men Kirk Hammett e grymmast :P fränt! Nee, John Frusciante är bäst! Med sina solon och allt :D Kirk Hammetts solon e med skit sköna även slashs solon oxå Solot i "Dont forget me" och "Otherside" är så bra :) ånga av Kirks solon är introt till låtarna som t.ex nothing else matters eller one Kommer det ånga från hans gitarr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
muqq Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 många, inte ånga. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.