Lynott Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Hallo, här kan ni visa hur eran nuvarande playlist ser ut på tex. program som iTunes. Detta visar också hur eran musik stil ser ut, ni kan även berätta varför ni valt dem låtarna ;) Kommer med min snart :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Har ju bara en liten lista så här kommer den då :P Lamb of god - Laid to rest Lamb of god - redneck Deicide - Homage for s*tan Lamb of god - Now you got something to die for Slipknot - surfacing Cannibal Corpse - I Will Kill You Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 12 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Går bra med print också :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Har aldrig någon playlist. Väljer låt själv eller slumpar i hela biblioteket. http://www.last.fm/user/Zimens/ Den beskriver min musiksmak bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Min spellista i Windows Media Player just nu: Bring Me The Horizon - Braille (For Stevie Wonders Eyes Only) As I Lay Dying - An Ocean Between Us Avenged Sevenfold - Critical Acclaim In Flames - The Quiet Place Alesana - Apologies From First To Last - World War Me The Agonist - Business Suits And Combat Boots Sonic Syndicate - Denied Där har ni bra musik! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Min spellista i Windows Media Player just nu: Bring Me The Horizon - Braille (For Stevie Wonders Eyes Only) As I Lay Dying - An Ocean Between Us Avenged Sevenfold - Critical Acclaim In Flames - The Quiet Place Alesana - Apologies From First To Last - World War Me The Agonist - Business Suits And Combat Boots Sonic Syndicate - Denied Där har ni bra musik! :D Ja :wub: speciellt BMTH <3 Just nu äre: Bring Me The Horizon Avenged Sevenfold From First To Last The Sorrow Parkway Drive Suicide Silence Jag lyssnar då igenom ett album/artist i taget :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Den består av HårdRåck och bokstäver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 25 mest spelade: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Hela min låtlista blev raderad förut så kan inte skicka in :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Min spellista i Windows Media Player just nu: Bring Me The Horizon - Braille (For Stevie Wonders Eyes Only) As I Lay Dying - An Ocean Between Us Avenged Sevenfold - Critical Acclaim In Flames - The Quiet Place Alesana - Apologies From First To Last - World War Me The Agonist - Business Suits And Combat Boots Sonic Syndicate - Denied Där har ni bra musik! :D Sonic Syndicate å In Flames :wub: Skulle vilja hänvisa till http://www.lastfm.se/user/BaldChilli/ :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 äh va f*n eftersom att ni är så coola så ni länkar till lastfm så faller jag för grupptrycket : D http://www.lastfm.se/user/ExchangedBeauty/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 16 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Inte så lång atm ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.