Lynott Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Borde vi inte skaffa en "Entrance Hall"? Asså där man skriver när man är ny medlem på fuska. Typ hej jag heter bennt the cop och jag gillar att fiska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Använd pressentationen :P? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Skulle bli ganska stort forum, eftersom att det registreras nya användare varje dag, 6/10 förblir inaktiva medlemmar. Och vill man skriva om sig själv så finns presentation till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 12 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Funkar bra på de forum jag sett det på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 hade blivit det nya spam forumet.. skriver man i de andra forumen blir man känd ändå :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Funkar bra på de forum jag sett det påDu kanske syftar på gratis forum ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 tror att det skulle bli för mycket spamm .m.m och skulle de få rank för det som de skriver? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 tror att det skulle bli för mycket spamm .m.m och skulle de få rank för det som de skriver?Nej, man skulle nog inte få rank i dom ämnena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 12 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 tror att det skulle bli för mycket spamm .m.m och skulle de få rank för det som de skriver?Man får bara göra ett ämmnet för man reggar sig ju bara en gång :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Fuska.se är till för att få hjälp med spel, vill du sitta och knåpa ihop en hel tråd där du skriver ditt livshistora (vilket ett sånt forum som har "newbforum" aldrig har på de flesta sidor) så får du la masa dig dit. Här är det bara onödigt. Eller gör det i Spamforumet, det går lika bra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 kanske lite offtopic men vad har hänt med spamforumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 kanske lite offtopic men vad har hänt med spamforumet?Det har bytt namn till lekhörnan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.