xSaaamii Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 som rubriken lyder. Alla moderatorer har ju inte varigt moderatorer hela sitt medlemskap här på fuska.se så vad krävs för att man skall bli moderator? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Det är admin som betämmer det. läs här: http://www.fuska.se/forum/index.php?act=He...E=01&HID=19 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 13 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Oki! Tack :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Man måste ha varit medlem en längre tid/Veta mycket om forumet. Vara serriös, kunna stava ordentligt, osv. Så det är typ ett mot miljonen att du kommer bli mod, good luck. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Och dessutom fixar bara admin nya mods om han känner att det behövs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 13 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Man måste ha varit medlem en längre tid/Veta mycket om forumet. Vara serriös, kunna stava ordentligt, osv. Så det är typ ett mot miljonen att du kommer bli mod, good luck. Har inte sagt att jag kommer bli mod nu men om 2-3 år kanske vem vet ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Jag har snart varit medlem i tre år och jag har inte blivit mod. Så det är inte säkert att du blir det heller om ens fem år. Admin har ju en del att välja på när han behöver fler, om han behöver fler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 13 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 (redigerat) Jag har snart varit medlem i tre år och jag har inte blivit mod. Så det är inte säkert att du blir det heller om ens fem år. Admin har ju en del att välja på när han behöver fler, om han behöver fler. Ja men hur aktiv har du varigt? Jag har varigt medlemm i snart 1 månad och har nästan hälften av din status även om det inte handlar om status så är jag nog mer aktiv :) Redigerat 13 Maj 2008 av 9400 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 (redigerat) Jag kan säga som så att jag har ett liv. Jag har dessutom lyckats notera att du har en talang för att skapa smått onödiga trådar också. Därav din fuskarank. Redigerat 13 Maj 2008 av Simple Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Man måste ha varit medlem en längre tid/Veta mycket om forumet. Vara serriös, kunna stava ordentligt, osv. Så det är typ ett mot miljonen att du kommer bli mod, good luck. Nej helt fel. Tiden har ingen betydelse, admin väljer en moderator som han har öppnat ögonen för. Tiden har ingen betydelse. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Jag har snart varit medlem i tre år och jag har inte blivit mod. Så det är inte säkert att du blir det heller om ens fem år. Admin har ju en del att välja på när han behöver fler, om han behöver fler. Ja men hur aktiv har du varigt? Jag har varigt medlemm i snart 1 månad och har nästan hälften av din status även om det inte handlar om status så är jag nog mer aktiv :) Han kanske var mer aktiv förut.. men jag har varit medlem i 2 år, varit mer aktiv men inte blivit erbjuden (lol) Så jag tror inte på att du blir det heller, men du måste typ bara skriva bra inlägg också ( och det har inte jag gjort precis :) ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 men jag har ju varit medlem i 4 år :rolleyes: om man är moderator har man väl ett väldigt stort ansvar? P.S. 009400 har inget liv xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg