Hoppa till innehåll

Hur Blir Man En Moderator?

Rekommendera inlägg

• Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Man måste ha varit medlem en längre tid/Veta mycket om forumet.

Vara serriös, kunna stava ordentligt, osv.

Så det är typ ett mot miljonen att du kommer bli mod, good luck.

Har inte sagt att jag kommer bli mod nu men om 2-3 år kanske vem vet ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Jag har snart varit medlem i tre år och jag har inte blivit mod. Så det är inte säkert att du blir det heller om ens fem år. Admin har ju en del att välja på när han behöver fler, om han behöver fler.

Ja men hur aktiv har du varigt?

Jag har varigt medlemm i snart 1 månad och har nästan hälften av din status även om det inte handlar om status så är jag nog mer aktiv :)

Redigerat av 9400
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man måste ha varit medlem en längre tid/Veta mycket om forumet.

Vara serriös, kunna stava ordentligt, osv.

Så det är typ ett mot miljonen att du kommer bli mod, good luck.

Nej helt fel.

Tiden har ingen betydelse, admin väljer en moderator som han har öppnat ögonen för. Tiden har ingen betydelse.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har snart varit medlem i tre år och jag har inte blivit mod. Så det är inte säkert att du blir det heller om ens fem år. Admin har ju en del att välja på när han behöver fler, om han behöver fler.

Ja men hur aktiv har du varigt?

Jag har varigt medlemm i snart 1 månad och har nästan hälften av din status även om det inte handlar om status så är jag nog mer aktiv :)

Han kanske var mer aktiv förut.. men jag har varit medlem i 2 år, varit mer aktiv men inte blivit erbjuden (lol)

Så jag tror inte på att du blir det heller, men du måste typ bara skriva bra inlägg också ( och det har inte jag gjort precis :) )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...