Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

är det svårt att hitta menar du? man får ju jättebra ledtrådar om man snackar med personer och kollar på kartan var kartorna är! (för du har väl fått In-credible cart?)

Gäst Lakrits Tomte
Skrivet

är det svårt att hitta menar du? man får ju jättebra ledtrådar om man snackar med personer och kollar på kartan var kartorna är! (för du har väl fått In-credible cart?)

har du in credible chart så är det piss lätt TIPS använd game boy om du har tillgång till det på gamecube
Skrivet

Jag kan bara ge dig denna karta:

I_I_I_I#I_I_I*I

I_I_I_I_I_I_I_I

I_I_I_I_I_I_I_I

I_I#I_I_I_I_I_I

I*I*IZI#I*I_I*I

I_I_I_I_I_I_I#I

I_IZI_I#I_I_I_I

#=Triforce Del.

*=Triforce Karta.

Z=Både Triforce Del och Triforce Karta.

Skrivet (redigerat)

Jag kan bara ge dig denna karta:

I_I_I_I#I_I_I*I

I_I_I_I_I_I_I_I

I_I_I_I_I_I_I_I

I_I#I_I_I_I_I_I

I*I*IZI#I*I_I*I

I_I_I_I_I_I_I#I

I_IZI_I#I_I_I_I

#=Triforce Del.

*=Triforce Karta.

Z=Både Triforce Del och Triforce Karta.

Vad är triforse del? Redigerat av Thunder
Skrivet (redigerat)

Jo jag har IN-credible chart, men jag kommer inte in i t.ex private oasis... osv

EDIT: Jag behöver inte hjälp mer men jag betalar 50 poäng till Yoshi för att inte få några negativa konsekvenser

Redigerat av Trunks
Skrivet

jaja.. du måste typ ge läraren på skolan (windfall island) x antal joy pendants sen ska du hitta alla pojkarna och fånga dom. då ger hon dig hela ön och du kan komma in :)

Skrivet

om jag inte minns fel.. en stod bakom en buske bakom muren.. en annan stod bakom stenen där killen dansar. En är uppe i ett träd. (rulla på trädet så trillar han ner) och en är bakom bomb shop (denna är jag inte säker på!)

• Skapa ny...