pollenallergi Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Skrivet 21 Mars 2004 Om någon kan göra en lista på alla threeforce bitar och alla threeforce kartor får han/hon 50 poäng.. Om man skriver på svenska så betalar jag hela 100 poäng!
KazeN Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Skrivet 21 Mars 2004 är det svårt att hitta menar du? man får ju jättebra ledtrådar om man snackar med personer och kollar på kartan var kartorna är! (för du har väl fått In-credible cart?)
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Skrivet 21 Mars 2004 är det svårt att hitta menar du? man får ju jättebra ledtrådar om man snackar med personer och kollar på kartan var kartorna är! (för du har väl fått In-credible cart?) har du in credible chart så är det piss lätt TIPS använd game boy om du har tillgång till det på gamecube
Matski Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Skrivet 21 Mars 2004 Jag kan bara ge dig denna karta: ____________ I_I_I_I#I_I_I*I I_I_I_I_I_I_I_I I_I_I_I_I_I_I_I I_I#I_I_I_I_I_I I*I*IZI#I*I_I*I I_I_I_I_I_I_I#I I_IZI_I#I_I_I_I #=Triforce Del. *=Triforce Karta. Z=Både Triforce Del och Triforce Karta.
Wind fox Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Skrivet 22 Mars 2004 Det var nån nån tråd det var en jätte bra sida på en karta men jag vet inte var den är?
Thunder Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Skrivet 22 Mars 2004 (redigerat) Jag kan bara ge dig denna karta: ____________ I_I_I_I#I_I_I*I I_I_I_I_I_I_I_I I_I_I_I_I_I_I_I I_I#I_I_I_I_I_I I*I*IZI#I*I_I*I I_I_I_I_I_I_I#I I_IZI_I#I_I_I_I #=Triforce Del. *=Triforce Karta. Z=Både Triforce Del och Triforce Karta. Vad är triforse del? Redigerat 22 Mars 2004 av Thunder
KazeN Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Skrivet 22 Mars 2004 det är det som är triforce of courage. när du hittat alla sju bitar så får du den delen, triforce of courage.
pollenallergi Skrivet 23 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 23 Mars 2004 (redigerat) Jo jag har IN-credible chart, men jag kommer inte in i t.ex private oasis... osv EDIT: Jag behöver inte hjälp mer men jag betalar 50 poäng till Yoshi för att inte få några negativa konsekvenser Redigerat 23 Mars 2004 av Trunks
KazeN Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Skrivet 23 Mars 2004 jaja.. du måste typ ge läraren på skolan (windfall island) x antal joy pendants sen ska du hitta alla pojkarna och fånga dom. då ger hon dig hela ön och du kan komma in :)
pollenallergi Skrivet 23 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 23 Mars 2004 aha... jobbit har typ 40 joy pedants... vart finns alla pojkar?
KazeN Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Skrivet 23 Mars 2004 om jag inte minns fel.. en stod bakom en buske bakom muren.. en annan stod bakom stenen där killen dansar. En är uppe i ett träd. (rulla på trädet så trillar han ner) och en är bakom bomb shop (denna är jag inte säker på!)
Rekommendera inlägg