Gäst GunsNroses Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 jag går i Varasokola Allesokolan. här har komunen inte den ekonomin så dom kan ha kvar lärare mm. detta tycker jag är tråkigt och jag tror det är så för att Högern vann valet. Är det dåligt med ekonomi på eran skola så kan ni ju alltid demonstrera eller som är 92or rösta för vänster nästa val! våran skola gick till komunhuset och visade vad vi tyckte om detta :P http://anytime.tv4.se/webtv/?treeId=10078&...amp;progId=last Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 Jag är 92:a och jag kan inte rösta på nästa val. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Syndikalist Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 jag går i Varasokola Allesokolan. här har komunen inte den ekonomin så dom kan ha kvar lärare mm. detta tycker jag är tråkigt och jag tror det är så för att Högern vann valet. Är det dåligt med ekonomi på eran skola så kan ni ju alltid demonstrera eller som är 92or rösta för vänster nästa val! våran skola gick till komunhuset och visade vad vi tyckte om detta :P http://anytime.tv4.se/webtv/?treeId=10078&...amp;progId=last Demonstrera? Vad ska vi demonstrera? Ett spel? :P Bortsett från min språkfascism, det är bra jobbat, fortsätt så och visa våran högerinriktade regering hur vi känner om den. @Vitdom Då är du född efter den 19 September, och jag antar att du kan räkna ut att han menade folk som blir myndiga då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 (redigerat) Sen är det bara så att vänstern har sänkt andelen skattepengar som går till skolan sedan de kom till makten... År efter år... Tyvärr men you fail: http://img179.imageshack.us/img179/6714/skolanse7.png De ökade alltså med 153 522 i tusentals kronor. Skyll inte på din skolas nedskärningar på Alliansen. Källa budgetprepositionen Utbildning och Univeritetsforsking, regeringen.se. http://www.regeringen.se/content/1/c6/08/81/69/1d04ea44.pdf Redigerat 20 Maj 2008 av Chainsawkitten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tewhaten Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 >O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Våran kommun är inte heller så precis rikt men istället för att skära ner på gymnasium & högskolor så skär dom ner på grundskolor, d.v.s dom gör större klasser så att mindre lärare behövs. Så oss drabbas det inte men det gör det för dom som går 7-9. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Inte dålig ekonomi direkt, Stockholms kommun har bra med pengar, massa rika där. Men min skola sköter ekonomin bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 Inte dålig ekonomi direkt, Stockholms kommun har bra med pengar, massa rika där. Men min skola sköter ekonomin bra! Det skulle vara förvånande om Stockholms skolor hade kass ekonomi :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 Hos oss ska dom ta bort några lärare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 Samma här, flera lärare ska sluta vissa bra, vissa dåliga. Vi har fått byta mentor 5 gånger sen sjuan, normalt är max en gång, 7-9 ... Lärare byter vi stup i kvartern, min skola suger anus. Dessutom påstår våran jaevla rektor att jag behöver en 3 veckors kurs i matte? Jag ligger på starkt g din j*vla hora. Frustationer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 De e ju för att Vara e värsta fattigstället! :D Nossebro FTW! lol, ne skojja bara.. Nej men, det är väl tråkigt, men du börjar väl ändå på Lagman eller något annat gymnasium efter sommaren så det behöver du väl inte bry dig om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.