Speltok Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 jag vet inte hur jag ska klara de(har klarat det flera gånger innan). jag orkar inte träna mer för jag vet inte var jag ska träna dom. jag har typhlosion L:42 graveler L:40 dodrio L:40 rhydon L:41 pidgeot L:42 kadabra L:41 machoke L:41 jag vill klara det så jag kan gå vidare!!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Alldedes för låga nivåer! Kör pokémonligan tills du förlorar (utan att använda items) Köp sen revives upprepa detta många gånger så går dina pokémon upp i Level och så får du en massa revives som förenklar jättemycket!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Speltok Skrivet 21 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 tack :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 jag vet inte hur jag ska klara de(har klarat det flera gånger innan). jag orkar inte träna mer för jag vet inte var jag ska träna dom. jag har typhlosion L:42 graveler L:40 dodrio L:40 rhydon L:41 pidgeot L:42 kadabra L:41 machoke L:41 jag vill klara det så jag kan gå vidare!!! :angry: Kör många gånger mot de, så går dina pokemon upp t level på det sättet! Så till slut så klarar du den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Hej! Jag tycker att du ska träna upp dina till lv 50 minst och din första pokemon till lv 60, då vinner du lätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 skaffa en tyrannitar så klarar du hela med bara den (förutom bruno) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 ja men de e bara o träna mycket så får du dom starka så vinner du nog Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 men asså, tyrannitar är JÄ**IGT skön att ha eftersom han/hon har sköna attacker osv..den har bra attacker också om man lärt den Earthquake, Surf, Rock slide och Chrunch Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Om den kan de attackerna är det en mördarpokémon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Oscar 2004 Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Vilken sårt är han/hon för pokemon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Speltok Skrivet 26 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 var fångar man tyrannitar/lavitar? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 var fångar man tyrannitar?? och föressten förlorar man itte hälften av pengarna när man förlorar mot pokeligan?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg