Bplay Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 Som frågan lyder: vilket spel tror ni att ni har lagt ner flest timmar på till wii? Själv är det helt klart Mario Kart wii just nu, då jag bara har det och sport. Men när man skaffar Zelda lär det bli en hel del timmar där :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 Super Mario galaxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 One piece , metrioid prime och zelda tror jag... mario kart och ssbb är rätt nya så har inte spelat så mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 14 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 nej det kan jag förstå för din del, jag som däremot hade mk som förstspel blir det annorlunda ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 GH3 tror jag eller kanske galaxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Antingen Super Smash Bros. Brawl eller Resident Evil 4: Wii Edition. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Guitar Hero 3,helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 jag tror nog att det är jämnt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 16 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 I wii-kalendern kan man ju se dag för dag hur många timmar man har spelat. Synd att man inte kan få en lista på alla spelen med samlad speltid :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 I wii-kalendern kan man ju se dag för dag hur många timmar man har spelat. Synd att man inte kan få en lista på alla spelen med samlad speltid :PJa det är synd. Det skulle vara roligt att veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Prince of Persia: Rival Sword Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Mario Kart Wii, Super Mario Galaxt eller Wii Sports. :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.