Bplay Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Skrivet 14 Maj 2008 Som frågan lyder: vilket spel tror ni att ni har lagt ner flest timmar på till wii? Själv är det helt klart Mario Kart wii just nu, då jag bara har det och sport. Men när man skaffar Zelda lär det bli en hel del timmar där :) Citera
Rullis Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Skrivet 14 Maj 2008 One piece , metrioid prime och zelda tror jag... mario kart och ssbb är rätt nya så har inte spelat så mkt Citera
Bplay Skrivet 14 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 14 Maj 2008 nej det kan jag förstå för din del, jag som däremot hade mk som förstspel blir det annorlunda ^^ Citera
negR Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Skrivet 15 Maj 2008 Antingen Super Smash Bros. Brawl eller Resident Evil 4: Wii Edition. Citera
Bplay Skrivet 16 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 16 Maj 2008 I wii-kalendern kan man ju se dag för dag hur många timmar man har spelat. Synd att man inte kan få en lista på alla spelen med samlad speltid :P Citera
Duali Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Skrivet 16 Maj 2008 I wii-kalendern kan man ju se dag för dag hur många timmar man har spelat. Synd att man inte kan få en lista på alla spelen med samlad speltid :PJa det är synd. Det skulle vara roligt att veta Citera
Wendos Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Skrivet 16 Maj 2008 Mario Kart Wii, Super Mario Galaxt eller Wii Sports. :3 Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.