Schassen Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Jag hade 5 tim musik på datorn för ett tag sen och jag skulle lägga dom i en speciell mapp så fick min dator nåt fel så den slängde bort all musik :( Men som tur är så har jag fixat alla låtar utom 2 st och det är "jag är en tönt som spelar counter-strike" och Übermech of K.E.F (kom inte ihåg vad låten hete),så nu undrar jag är det nån på forumet som antingen har dom eller vet vart man kan ladda ner dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Oj 5 timmar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 hmm....asså 5 timmar...de e ganska mycke...ja kan se om ja har den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 otur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Jag ahr ungefär 8,5h musik(inte medräknat musikvideos) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Nu snackar vi inte om hur mycket musik man har på datorn utan Schassens problem! Och Scahssen... har du andvänt sökmotorn i datorn och kollat om din mapp har hammnat någon annanstans...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 snacka om otur asså!! jag tror inte jag har haft nån sån otur...inte vad jag vet iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 23 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Nu snackar vi inte om hur mycket musik man har på datorn utan Schassens problem! Och Scahssen... har du andvänt sökmotorn i datorn och kollat om din mapp har hammnat någon annanstans...? tack Zion :) Jag hade tur jag fick dom 2 låtarna jag sökte av min kompis och jag har kopierat från cd-skivor resten av musiken jag tappade bort,så nu är snart all min musik tillbaka :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 va bra då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Hej! Synd, om dig. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 23 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 jo men jag har nu återstlt all musik och lite till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Gött! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.