Scones Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 kan ni nårra shysta rpg spel?? ja e desperat i att hitta ett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Det finns lite RPG spel här! Men några är p*rr!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Om du inte hittar nåt bra, skaffa RPG2000 eller RPG2003 eller nåt och gör ett eget efter eget behag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Om du inte hittar nåt bra, skaffa RPG2000 eller RPG2003 eller nåt och gör ett eget efter eget behag. Det är ju skit svårt att göra ett eget! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 22 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Om du inte hittar nåt bra, skaffa RPG2000 eller RPG2003 eller nåt och gör ett eget efter eget behag. var kan man hitta de?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Uno Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Franks Adventure 1 & 2 E ganska kul det e rpg spel det går ut på att sälja P*rr bilder till ett företag sen få pengar å så och 2:an e svårare and 1:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Att göra egna spel är inte svårt. Praktiskt taget väldigt lätt med rätt program. Lättast att skaffa RPG2000 är att söka på tyska sajter, eftersom RPG2000 inte är upplagt på så många engelska sajter, men däremot är tyskarna tokiga i det och har mängder av sajter. Tyvärr tog jag aldrig länken till sajten där jag hittade just det som behövdes för att kunna göra egna RPG:n. Det var nån här som hade en länk dit man kunde ladda ner RPG2003... ska se om jag hittar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rex92 Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Här kommer ett jätte roligt www.asperetacom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 24 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 va går de ut på?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Att göra egna spel är inte svårt. Praktiskt taget väldigt lätt med rätt program. Lättast att skaffa RPG2000 är att söka på tyska sajter, eftersom RPG2000 inte är upplagt på så många engelska sajter, men däremot är tyskarna tokiga i det och har mängder av sajter. Tyvärr tog jag aldrig länken till sajten där jag hittade just det som behövdes för att kunna göra egna RPG:n. Det var nån här som hade en länk dit man kunde ladda ner RPG2003... ska se om jag hittar den. Du menar väl RPG Maker 2000 lr? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Nej, det finns flera RPG-program, men ladda ABSOLUT INTE ner RPG toolkit, för det är det sämsta program som finns. Jag har RPG2000, men det finns RPG2003 osså och det är nån här på forumet som hade en länk dit man kan hämta just det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.