kimen Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 det kommer inget updrag efter man har fått philsplace hur kan jag få updrag jag får typ köra taxi och sånt och köpa bygnader för att få lite kul :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 När du har fått Phils hus så ska du åka till den där märket som det är en palm som heter Malibou Club, där kan du kanske fåå ett uppdrag av Kent Paul men jag är inte säker och för det första så Hatar jag egentligen GTA Vice City men hjälper för din skull. För det andra såmåste man vara över 18 år för att köra GTA Vice City är du det? För det tredje Så måste man tänka å GTA Vice City! -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 När du har fått Phils hus så ska du åka till den där märket som det är en palm som heter Malibou Club, där kan du kanske fåå ett uppdrag av Kent Paul men jag är inte säker och för det första så Hatar jag egentligen GTA Vice City men hjälper för din skull. För det andra såmåste man vara över 18 år för att köra GTA Vice City är du det? För det tredje Så måste man tänka å GTA Vice City! -_- varför hatar du gta vice city och vad menar du med att man måste tänka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
herr snögubbe Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 bara en sak, jag är inte 18 men spelar flera barnförbjudna spel, vad tänker du göra. anmäla mig? och det där med åldergränsen är inte ett msået, det är rekomenderad ålder. När man har fått phils place kan man köpa massa saker och därmed få en massa uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.