Hoppa till innehåll

Varför Måste Mods Skriva "låst"?


WASD

Rekommendera inlägg

Gäst TheWho

ok dom kan se det som belöning, men din tråd är inte precis lika självklar som den jag länkade...

Nej, saken är den att här låstes tråden och moderatorn skrev exakt varför, på t.ex. din tråd så skulle detta inte behövas då det bara var idiotiskt spam och man kunde låst den utan att skriva "Låst." precis som du skrev. ;)

 

//TW

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst robloxSpelare

Vi kan ta denna tråden som exempel. Varför måste mods skriva något när han/hon låser? räcker det inte att bara att låsa, den tråden är ju helt självklar att den ska låsas.

Vissa trådar som inte är självklara kan dom väl skriva i men den här...

 

Det är inte bara Boffaroffe som gör så jag bara tog detta som exempel.

man måst väl varna att tråden är låst? eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tänk er detta, en riktigt dum tråd postas av en medlem. Moderator 1 ser detta, varnar användaren och låser tråden Utan kommentar. En timma senare ser Moderator 2 tråden och ger varning osv. Det finns risk för missförstånd om man inte speciferar. Det är även för att visa medlemmarna vad man får göra och inte, lite hjälp.

 

För övrigt, FuskaMynt ser jag som bara en kul grej, nya presentationsgrejer med mera, men vill man ha FM får man kämpa för det. I tanke på hur mycket vi moderatorer faktiskt fixar, det blir en del varje dag så har vi väl kämpat? Så egentligen borde man inte klaga, vi skriver ju mindre vanliga inlägg, inlägg som medlemmar skriver istället. Går jämt upp.

 

FuskaRank är till för att visa hur aktiv man är och då vi moderatorer faktiskt är väldigt aktiva, de flesta av oss, så förtjänar vi väl lite Rank för det vi gör, eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...