Gäst robloxSpelare Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 (redigerat) hej! det finns ett spel som heter roblox det är ett gratis <--(stavning) 3D spel och är jätte roligt man kan bygga och träffa andra slås och sånt mitt namn på roblox är sagen och är in varge dag! p.s man måste ladda hem det . och det finns noob så se upp för dom. och det finns moderators och som:Telamon,Clockwork,builderman, och en massa fler och adda mig :) :) edit:oj glömde sidan: www.roblox.com Redigerat 15 Maj 2008 av robloxSpelare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 rofl :D det ser riktigt dåligt ut (om man nu inte gillar att bygga saker och liknande) men ett + för att de använder lego :P känns som ett spel för de mindre spelarna.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst robloxSpelare Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 (redigerat) lol.det är inte lego! det är roblox brickor! fast om du kommer och säger att det här spelet är dåligt så kan du gå från den här tråden!!! :angry: + det finns dom som är 15 år som spelar det här. som fleskhjerta Redigerat 15 Maj 2008 av robloxSpelare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Vad har det med saken att det är bra elr inte? Jag kan säga att det är en 99åring som spelar mitt spel men för det är det inte bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst robloxSpelare Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Vad har det med saken att det är bra elr inte? Jag kan säga att det är en 99åring som spelar mitt spel men för det är det inte bra. det beror hur man tycker men jag tycker att det är roligt så de så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Ett wannabe Lego-StarWars spel ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst robloxSpelare Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 nej nej. roblox är roblox och det är inte lego men ni är för dumma fö att fatta det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 nej nej. roblox är roblox och det är inte lego men ni är för dumma fö att fatta det va sur du blev då, man får väl tycka som man tycker... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst robloxSpelare Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 du har väl rätt blev lite arg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Haha, brickorna ser ju precis ut som LEGO. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Ja, förutom att det står ROBLOX istället för LEGO på dom. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Ja, förutom att det står ROBLOX istället för LEGO på dom. :P/target/agree /nod /pat Förövrigt verkar det här vara skit och klossarna är ju absolut inte kopierat från LEGO. http://img379.imageshack.us/img379/9476/whoco5ot3.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg