Khazar Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 MEN HALLÅ ROBLOX ÄR ETT ONLINE SPEL OCH ÄGER UT ALLT!!!!!!!!!!till och med jag spelar det!!!!!!!!!jag har skaffat ca 80 vänner på det på 6 månader! på de spelet... :D men du är 11-,- du kommer nog tröttna snart ska du se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst robloxSpelare Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 äh håll tyst. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Jag testade Roblox, och det sög stenhårt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst robloxSpelare Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Jag har ändå slutat för att ni sa så dumma saker om det. Farväl Roblox :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Lol, orka att man slutar med nåt man tycker om bara för att de andra inte tycker om det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Precis, men det betyder väl att det suger ännu mer. :D Eftersom han gav upp det för att andra inte gillade det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 :( japp jag slutade. farväl roblox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Slutade du enbart för att några forumråttor dissade det? Asså, vad förväntade du dig? Finns knappt någon som lirar Roblox på forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Slutade du enbart för att några forumråttor dissade det? Asså, vad förväntade du dig? Finns knappt någon som lirar Roblox på forumet. Ja det gjorde jag! är nu väldigt lessen hoppas jultomten dödar er Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Slutade du enbart för att några forumråttor dissade det? Asså, vad förväntade du dig? Finns knappt någon som lirar Roblox på forumet. Ja det gjorde jag! är nu väldigt lessen hoppas jultomten dödar er kunde inte hålla mig där. on-topic:det suger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 (redigerat) Slutade du enbart för att några forumråttor dissade det? Asså, vad förväntade du dig? Finns knappt någon som lirar Roblox på forumet. Ja det gjorde jag! är nu väldigt lessen hoppas jultomten dödar er Du behöver inte sluta bara för att vi tycker att det är dåligt, om du tycker det är roligt så finns det ingen anledning att sluta... Redigerat 8 Juni 2008 av InFlame Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 ne det där spelet är ju faktiskt det bäs.....sämsta spelet som någonsin spapats. det är ju en kopia av ett legospel jag har till mitt ps1. enda skillnaden är att det hade bättre grafik :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg