Rhino Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Fel forum, Roblox är inget webbspel.Fel forum ohja. Men vart skulle den annars ligga? ''Nedladdnings spel'' :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Fel forum, Roblox är inget webbspel.Fel forum ohja. Men vart skulle den annars ligga? ''Nedladdnings spel'' :huh: Dator?:_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fabben Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 roblox är inte dåligt det är bara dom som bara gå in och tittar på start sidan som tycker det är tråkigt dom fattar väll inte ens vad man gör! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 roblox är inte dåligt det är bara dom som bara gå in och tittar på start sidan som tycker det är tråkigt dom fattar väll inte ens vad man gör!Jag spelade det förrut. P9 Spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
teil Skrivet 2 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2011 (redigerat) Roblox äger! Jag heter mitpaul där.Ni tycker den suger för ni inte har testat den! Om ni är intresserade av multiplayer-lego spel rekommenderar jag att spela Blockland, I blockland är det 100% bettre grafik och man kan göra mycket mera och roligare saker där. Demo är free men för att spela den advancerade blocklandet måste man köpa. Blockland! alvarligt! Jag testa det och det sög, kostade pengar, och hadde dålig grafik och om man spelar demot är det skit tråkikt för man är ensam ofline och har inget att göra!Roblox har upgraderats och har betre grafik!Ni spelar inte det för att andra inte gör det och att det ser dåligt ut i framsidan!Sa du 100% betre grafik snarigen 100% semre! Demot är dåligt och varfö moste man slösa på skit! ne det där spelet är ju faktiskt det bäs.....sämsta spelet som någonsin spapats. det är ju en kopia av ett legospel jag har till mitt ps1. enda skillnaden är att det hade bättre grafik :PDen är till datorn inte till ps1!? Redigerat 2 Juli 2011 av teil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 WALL OF SHITTY TEXTFint att du bumpar tråden, citerar 3 år gamla inlägg och inte förstår vad dom menar...Anmäld. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 Inte "BUMPA" 3 år gamla trådar utan en bra anledning... Tråd låst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg