Hoppa till innehåll

The Sims 3


Rekommendera inlägg

  • 2 månader senare...

neej det har inte kommit ut än men det kommer ju det förr elr senare så då kan man ju säga vad man vill ha med i det :P jag skulle vilja att man skulle kunna amma bebisarna då elr jag tror det ialla fall.

 

 

Man ska kuna gå omkring i hela sim city.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

neej det har inte kommit ut än men det kommer ju det förr elr senare så då kan man ju säga vad man vill ha med i det :P jag skulle vilja att man skulle kunna amma bebisarna då elr jag tror det ialla fall.

 

 

Man ska kuna gå omkring i hela sim city.

Ja det är typ som på riktigt. Tror inte det behöver ladda för att du ska gå till stan eller så. Något sånt var det iallafall.

 

Här är några bilder (vet inte om dom är fake eller inte tog bara några från google).

 

 

post-65396-1219347127_thumb.jpg post-65396-1219347141_thumb.jpg post-65396-1219347115_thumb.jpg

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 9 månader senare...

hej :) jag har köpt the sims 3 själv tycker jag det är ascoolt man kan gå till grannar och vara inne i deras hus! ascoolt! men är det nån som vet hur man spelar online? det står på fodralet "pegionline" någon som har en aning om vad det betyder? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fick sims 3 på släppningsdagen (i torsdags). Verkligen något att rekommendera men om det kommer såna "streck" eller liknande fel så ska man filma, för då försvinner de(medan man filmar). Fusken är tydligen inte hittade än, men vissa är samma som sims 2, tex motherlode (men inte maxmotives :( )

^_^ ^_^ ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst anjoe

Hej! Jag köpte the sims 3 i torsdags och jag har fortfarande inte förstått hur man får upp fuskrutan? står ju i papperna som står med att det ska vara Ctrl - Shift - C men det funkar inte! någon som vet varför kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...