Pedemaster Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Hej. Jag vill att ni skriver vem ni tror vinner em. Och om ni tror att sverige går vidare eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Självklart hejar man ju på sverige och att de ska göra ett nytt sensationelt mästerskap, och chansen har ju ökat nu när HENKE LARSSON är med i truppen. Tror Sverige kommer kommatvåa i gruppen och kanske (men bara kanske) vinna kvartsfinalen (det är kvartsfinal direkt efter gruppspelet va?). PS. England är ju inte med. Skam skam skam. Men det visste ni väl redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Sverige kommer inte långt bara för Henke är med, han har vart med i många mästerskap innan och ändå har vi bara nått åttondelatplats. EM är också betydligt svårare än VM, i alla grupper finns lag bland världens bästa. Italien, Frankrike, Tyskland, Holland osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Grekland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Deutschland über alles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Jag håller på Sverige, England, Tyskland och Frankrike :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Syndikalist Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Förhoppningsvis Al-Quaeda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Jag håller på Sverige, England, Tyskland och Frankrike :lol:England är inte med. Sverige ska väl iallfall gå vidare från gruppen, vilka är med i Grupp C? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Grekland. ^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Jag håller på Sverige, England, Tyskland och Frankrike :lol:Och vad hade du gjort om alla spelat i samma gurpp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Jag håller på Sverige, England, Tyskland och Frankrike :lol:Och vad hade du gjort om alla spelat i samma gurpp? Hehe då hade jag ju hållt på Sverige såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 tror att Portugal eller espanyol tar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.