Hoppa till innehåll

Fotbolls Em


Pedemaster
 Dela

Rekommendera inlägg

På lördag så spelar väll Sverige VS Slovenien?

Haha, den matchen var ju förra helgen ;), däremot är det Sverige - Ukraina på Måndag ( 1/6 )

Grupp C är tajt, vem som helst kan åka ur i den.

Jasså, men vilka är det som spelar imorrn da?

Tyckte att jag såg en reklam om nån match imorn.

 

Okey, men det är match mot Ukraina på Söndag (skrev fel förut) och jag tror inte dom har nån match 1 dag innan den.http://www.fotbolls-em-2008.se/

Tror som sagt Spanien eller Tyskland, hade även sagt Holland, Italien och Portugal.

Men Holland har för dåligt försvar,Italien för dåligt mittfält och Portugal har petat Maniche som var väldigt viktig för Portugal i VM 06, lär inte klara sig lika långt i EM som i VM.

 

Alltså Spanien - Tyskland i Final.

 

Vad var det jag sa?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 56
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

(Detta är sant, jag lovar.) Trodde att Sverige skulle falla i sin grupp och Spanien skulle vinna gruppen tvåa Ryssland, trea Sverige fyra grekland. Trodde också att Spanien och Tyskland skulle mötas i finalen, och att Spanien skulle vinna med ett noll. Gissa också på Villa som skyttekung. Jag LOVAR! Detta är sant.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På lördag så spelar väll Sverige VS Slovenien?

Haha, den matchen var ju förra helgen ;) , däremot är det Sverige - Ukraina på Måndag ( 1/6 )

Grupp C är tajt, vem som helst kan åka ur i den.

Jasså, men vilka är det som spelar imorrn da?

Tyckte att jag såg en reklam om nån match imorn.

Okey, men det är match mot Ukraina på Söndag (skrev fel förut) och jag tror inte dom har nån match 1 dag innan den.http://www.fotbolls-em-2008.se/

Tror som sagt Spanien eller Tyskland, hade även sagt Holland, Italien och Portugal.

Men Holland har för dåligt försvar,Italien för dåligt mittfält och Portugal har petat Maniche som var väldigt viktig för Portugal i VM 06, lär inte klara sig lika långt i EM som i VM.

 

Alltså Spanien - Tyskland i Final.

 

Vad var det jag sa?

 

Att Spanien skulle möta Tyskland i final. x)

Nu blir det fest i spanien och jag ska dit den här veckan. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Detta är sant, jag lovar.) Trodde att Sverige skulle falla i sin grupp och Spanien skulle vinna gruppen tvåa Ryssland, trea Sverige fyra grekland. Trodde också att Spanien och Tyskland skulle mötas i finalen, och att Spanien skulle vinna med ett noll. Gissa också på Villa som skyttekung. Jag LOVAR! Detta är sant.

Då skulle du skrivit det innan em hade börjat.

 

ÄGGPOTATIS!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Detta är sant, jag lovar.) Trodde att Sverige skulle falla i sin grupp och Spanien skulle vinna gruppen tvåa Ryssland, trea Sverige fyra grekland. Trodde också att Spanien och Tyskland skulle mötas i finalen, och att Spanien skulle vinna med ett noll. Gissa också på Villa som skyttekung. Jag LOVAR! Detta är sant.

aa, du visste ju säkert också vilka som skulle göra mål ialla matcher,vilka som skulle skada sig,vilka som skulle bli avstängda och hur alla matcher skulle sluta. Men du kanske har super-krafter vad vet jag :/.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...