Sidney Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 (redigerat) Jag håller på Sverige, England, Tyskland och Frankrike :lol:England är inte med. Sverige ska väl iallfall gå vidare från gruppen, vilka är med i Grupp C? Grupp A: Tjeckien Portugal Schwetz (?) Turkiet Grupp B: Österrike Kroatien (?) Tyskland Polen Grupp C: Frankrike Italien Holland Rumänien Grupp D: Grekland Ryssland Spanien Sverige Redigerat 18 Maj 2008 av tyresö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Holland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Jag håller på Sverige, England, Tyskland och Frankrike :lol: England är inte med. Sverige ska väl iallfall gå vidare från gruppen, vilka är med i Grupp C? Grupp A: Tjeckien Portugal Schwetz (?) Turkiet Grupp B: Österrike Kroatien (?) Tyskland Polen Grupp C: Frankrike Italien Holland Rumänien Grupp D: Grekland Ryssland Spanien Sverige Grupp C var då ingen dålig grupp... Sverige får nog tufft om dem tar sig till kvarten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 (redigerat) Hur tror ni grupperna slutar? Jag tror: Grupp A: Portugal Tjeckien Turkiet Schwetz (?) Grupp B: Tyskland Kroatien (?) Polen Österrike Grupp C: Italien Frankrike Holland Rumänien Grupp D: Spanien Sverige Grekland Ryssland Tror Italien & Portugal möts i finalen (om de inte kommer mötas i nån kvarts eller semifinal innan). Den matchen tror jag kan gå hur som helst. Redigerat 19 Maj 2008 av tyresö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Argentina :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Grupp A: Tjeckien Portugal Schweiz Turkiet Grupp B: Kroatien Tyskland Polen Österrike Grupp C: Italien Holland Frankrike Rumänien Grupp D: Spanien Grekland Sverige Ryssland Typ så slutar gruppspelen Tror det blir Tyskland som vinner EM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Grupp A: Portugal Schweiz Tjeckien Turkiet Grupp B: Tyskland Kroatien Polen Österrike Grupp C: Italien Holland Frankrike Rumänien Grupp D: Spanien Sverige Ryssland Grekland Tror Spanien eller Tyskland vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Tror det blir Spanien som tar hem vinsten men hejar så klart på sverige! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Holland -"- Argentina :D IG i geografi, elr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Kan bli ganska svårt då man har en massa farliga spelare från de andra lagen.Tro inte att det blir bättre med Henke :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Grupp A: Portugal Tjeckien Turkiet Schweiz Grupp B: Tyskland Kroatien Polen Österrike Grupp C: Italien Holland Frankrike Rumänien Grupp D: Spanien Grekland Sverige Ryssland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pedemaster Skrivet 21 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Jag hoppas iaf att sverige vinner :) men för det mesta så tror jag att det blir Frankrike Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.